komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Klienci planują świąteczne zakupy z rozmachem: chętnie obdarowują bliskich i siebie, stawiają na elektronikę i AGD oraz są gotowi wydawać coraz więcej, także powyżej 2000 zł.
MediaMarkt znalazł się wśród laureatów 19. edycji Superbrands 2025, wyróżniającego najsilniejsze marki konsumenckie na rynku. Tegoroczna edycja odbywała się pod hasłem „Dziedzictwo i Przyszłość”.
W Centrum Handlowym Bonarka pojawił się butik marki Lindt & Sprungli. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 80 mkw. W sklepie dostępny jest szeroki asortyment produktów.
Siec Xtreme Fitness Gyms zanotowała jeden z najbardziej dynamicznych miesięcy w swojej historii. W listopadzie otwarto dziewięć nowych klubów, co wyznacza tempo ekspansji rzadko spotykane w branży.
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 6 grudnia 2025 marka zadebiutowała w Koszalinie, otwierając 34 sklep w Polsce.
Marka Quick-Step otworzyła kolejny nowoczesny Concept Store, poszerzając swoją sieć w Polsce do dziewięciu lokalizacji. Nowy punkt znajduje się w Gdańsku.
Gemini Park Tarnów trafił na planszę miejskiej edycji Monopoly, podkreślając silną więź centrum z mieszkańcami. Tarnowska wersja gry miała premierę 6 grudnia.
1 października w Galerii Westfield Mokotów w Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce butik marki Longines. Lokal o powierzchni 50 mkw. stanowi ważny etap w rozwoju obecności marki na polskim rynku.
W miniony weekend mieszkańcy Zgorzelca mieli okazję uczestniczyć w otwarciu nowego food trucka Carat Kebab, zlokalizowanego vis a vis CH Zgorzelec Plaza. Firma zapowiada już kolejne otwarcia.
Już 18 grudnia w Rzeszowie otworzy się restauracja Burger King® – pierwsza w stolicy Podkarpacia. Z tej okazji marka przygotowała szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych.
Designer Outlet Sosnowiec wzbogacił portfolio najemców o kolejną międzynarodową markę modową – JACK & JONES. W przestronnym lokalu o powierzchni 173,70 mkw. zadebiutował znany brand mody męskiej.
W tym roku na celebrację Wigilii i Bożego Narodzenia w przeliczeniu na jedną osobę, najwięcej konsumentów chce wydać 200-300 zł bądź 400-500 zł – odpowiednio 11,4% i 11,3%.