komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Japońska marka otwiera pierwszy sklep w Polsce
18 listopada w Warszawie odbędzie się uroczyste otwarcie pierwszego w Polsce flagowego salonu marki Nikon. Zajmie blisko 200 mkw. na drugim piętrze galerii Złote Tarasy.
Krakowski Kredens umacnia pozycję w stolicy i rozwija sprzedaż online
Krakowski Kredens konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. IV kw. upłynie pod znakiem dalszej ekspansji w stolicy: drugi sklep w G City Targówek, obecność na Jarmarku w Blue City i rozwój e-commerce.
Asia Mama otworzyła pierwszy lokal w Trójmieście
W Centrum Riviera otwarto nowy lokal marki Asia Mama – to już piąte miejsce pod tym szyldem w Polsce i pierwsze w Trójmieście. Marka konsekwentnie rozwija się na polskim rynku.
Apsys: Hala Targowa w Gdańsku – powrót do korzeni i nowa wartość miasta
Rewitalizacja Hali Targowej przywraca jej rolę miejskiego centrum spotkań i handlu. Projekt Apsys łączy dziedzictwo z nowoczesnymi potrzebami, tworząc spójną, żywą przestrzeń dla mieszkańców.
KFC dołączy do strefy food court Galerii Askana
Już w drugiej połowie grudnia marka KFC zaprosi mieszkańców Gorzowa na otwarcie nowej restauracji w Galerii Askana. KFC będzie zlokalizowane na piętrze, w strefie food court, na powierzchni 170 mkw.
Redkom Development: rusza budowa nowego parku handlowego w Białymstoku
Redkom Development rozpoczął budowę nowoczesnego parku handlowego w Białymstoku. Inwestycja zaoferuje ok. 14 000 mkw. powierzchni najmu (GLA) i ok. 20 sklepów.
Apsys Polska z 7 nagrodami w PRCH Retail Awards 2025
Apsys Polska zdobył 7 nagród w PRCH Retail Awards. Wyróżnione zostały zarówno projekty marketingowe i wizerunkowe, jak i menadżerowie pracujący w firmie.
[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu
Wg analizy Cushman & Wakefield branża modowa pozostaje dominującym sektorem europejskiego rynku handlowego. Drugie miejsce zajęły sieci sklepów wielobranżowych.
Designer Outlet Sosnowiec z największym outletem Nike na Śląsku i Zagłębiu
Salon Nike w Designer Outlet Sosnowiec, który przechodził gruntowną metamorfozę jest już otwarty. Dzięki powierzchni aż 960 mkw. to największy sklep tej marki w regionie.
Benefit Systems ma blisko 500 klubów fitness
W III kw. Benefit Systems osiągnęła 1,184 mld zł przychodu (+42% rdr) i 283 mln zł zysku oper. Wzrost dały karty MultiSport, karnety i inwestycja w MAC. Spółka ma w portfolio niemal 500 klubów.
Modernizacje centrów handlowych jednym z trendów polskiego sektora retail
Polski rynek nieruchomości handlowych w I poł. br. utrzymał stabilny rozwój: sprzedaż wzrosła o 3,7%, oddano 132 tys. mkw. nowych powierzchni. Rośnie też rola modernizacji centrów handlowych.
REFIELD wmurował kamień węgielny pod Bramę Bieszczad w Sanoku
14 listopada 2025 na budowie parku handlowego Brama Bieszczad w Sanoku uroczyście wmurowano kamień węgielny, symbolicznie rozpoczynając realizację inwestycji.




