komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Dreslow: nowa marka zadebiutowała na rynku
24 kwietnia został otworzony w Westfield Arkadia w Warszawie pierwszy w Polsce butik Dreslow, który oferuje modę projektantów cyrkularnych. 15 maja zostanie otworzony kolejny w Galerii Młociny.

Kamalion umacnia pozycję w stolicy Małopolski
Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzył nową punkt w Centrum Handlowym Factory Kraków. Jest to trzecia lokacja marki w tym mieście, a 27 w Polsce.

EPP: Galeria Echo w Kielcach wzmacnia tenant mix
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Do grona najemców dołączył KODANO Optyk oraz marka Milano Uomo. Swoją lokalizację zmienił Inglot.

Teletorium umacnia swoją pozycję w stolicy
Teletorium kontynuuje ekspansję. Nowy punkt marki został otwarty w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Nową wyspę klienci znajdą na poziomie -1, tuż obok Deichmanna.

InPost oferuje szybkie dostawy dla klientów platformy Amazon w Polsce
InPost wydłuża godziny graniczne dostaw paczek do swojej sieci logistycznej realizowanych przez Amazon.pl. Od 29 kwietnia przesyłki dostarczone do InPost tafią do odbiorcy tego samego dnia.

POLOmarket inwestuje w ulepszoną aplikację
POLOmarket wdrożyła istotne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja POLOappki oferuje odświeżony interfejs oraz szereg usprawnień zwiększających komfort użytkownika.

Balmain Group: czołowi najemcy otworzyli sklepy w Galerii Panorama
Swoje sklepy w Galerii Panorama w Poznaniu otworzyły marki TEDi i Action. Otworzyły swoje sklepy 6 marca i 5 kwietnia. Powierzchnia handlowa sklepu TEDi to 820 mkw., a Action to 1,000+ mkw.

Znamy pierwszą firmę, która skorzysta z nowego “sklepu marki” na Allegro
Na Allegro wystartował nowy koncept "sklepu" marki". Pierwszą przestrzeń w nowym formacie udostępniła marka Inglot. To pierwsza z zapowiadanych zmian na Allegro dla marek i kupujących.

Nhood w swojej pierwszej kampanii wizerunkowej stawia na nową koncepcję w branży retail
Nhood rozpoczął pierwszą kampanię wizerunkową. Eksponuje ona ideę upcyklingu, który w branży nieruchomości oznacza tworzenie miejsc o nowych funkcjach i wartościach, z uwzględnieniem ich historii.

Właściciel Netto planuje przyspieszyć tempo otwarć
Zarówno przychody, jak i zyski Grupy Salling wzrosły w 2024 roku. Osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld DKK napędzane wzrostem w istniejących sklepach oraz 52 nowych placówkach.

[ANALIZA] Cushman & Wakefield: ożywienie inwestycyjne na rynku obiektów handlowych
W I kw. sektor nieruchomości handlowych odnotowuje wyraźne ożywienie w obszarze transakcji inwestycyjnych. Rosnący apetyt inwestorów, wspiera stopniową poprawę dostępności finansowania,

Esotiq & Henderson chce wejść na nowe zagraniczne rynki poprzez marketplace’y
Sprzedaż Grupy Esotiq & Henderson w 2024 r. wyniosła 298 mln zł, rosnąc o 8% rok do roku. EBITDA wzrosła o 13,9% rdr, osiągając 35,9 mln zł, skonsolidowany zysk operacyjny wzrósł do 18,46 mln zł.