

InPost jednoczy się z Modivo we wdrożeniu zwrotnych opakowań
InPost wraz z Modivo wprowadza test ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku. Dzięki temu rozwiązaniu nawet dziesięciokrotnie można zmniejszyć zapotrzebowanie na jednorazowe opakowania. Każde opakowanie ma wewnętrzną etykietę zwrotną. Zeskanowanie jej w dowolnym Paczkomacie ma umożliwiać zwrot opakowania do magazynu InPost, po czym wraca…

Zalando otworzy w Polsce dwa nowe centra logistyczne
Zalando wybuduje dwa nowe centra logistyczne, w których zatrudni ponad 4 tys. osób – podało Zalando w Centra logistyczne powstaną w Bydgoszczy i okolicznej miejscowości Białe Błota. Centra będą obsługiwały klientów z Polski i pobliskich rynków. Obecnie Zalando ma w Polsce trzy centra…

Klienci Żabki z dostępem do płatności gotówkowych online
Żabka będzie zapewniać swoim klientom dostęp do płatności gotówkowych online. Sieć sklepów wprowadza system Paysafecash do wszystkich 7 700 punktów na terenie kraju. Nowe rozwiązanie to alternatywna metoda płatności dedykowana klientom, którzy chcą używać gotówki do łatwego i bezpiecznego zasilania wirtualnego portfela,…

[WYWIAD] Karol Kostyrka, Berlin Döner Kebap: planujemy rozwój w czterech formatach
Z pandemii wyszliśmy obronną ręką. Nasza ekspansja spowolniła w pewnym momencie, ale nie została całkowicie wstrzymana. Obecnie mamy cztery główne segmenty, które chcielibyśmy rozwijać. Dużą uwagę poświęcimy także nowym technologiom. Chcemy je wykorzystać do uproszczenia i usprawnienia obsługi gości – mówi w rozmowie…

ALDI wchodzi na poziom 200 sklepów w Polsce
Od dwóch lat ALDI realizuje przyspieszony plan rozwoju w Polsce, a już 15 grudnia o godzinie 6.00 rano otwarty zostanie 10. sklep ALDI w tym mieście, a 200. w Polsce! Zlokalizowany przy ul. Zwycięskiej 5-7. Dyskont dotychczas obecny był głównie w miastach południowej, centralnej…

Kielecka Galeria Echo już wkrótce z Giacomo Conti
Giacomo Conti finalizuje proces otwarcia kolejnego salonu. Niebawem powstanie on w galerii Echo w Kielcach. W ten sposób marka będzie posiadać swoje punkty sprzedaży w obu najbardziej ruchliwych miejscach, największego miasta w województwie świętokrzyskim. Nowy punkt sprzedaży jest dowodem na to, że spółka…

Genesis Property wprowadza na rynek kolejne parki handlowe
Genesis Property w ostatnich tygodniach zakończyła swoje inwestycje handlowe w Łodzi, w Tarnowie Podgórnym k.Poznania oraz w Sobótce k.Wrocławia dostarczając tym samym na rynek 5.000 m.kw. powierzchni handlowej. W Sobótce przy ul. Wrocławskiej, w ramach pierwszego etapu inwestycji, zrealizowany został obiekt dla sieci Netto.…

Większość Polaków kupuje prezenty przez Internet
Trzech na czterech Polaków kupiło przynajmniej raz prezent świąteczny przez Internet, a 66 proc. planuje taki zakup w tym roku. Zaufania do sklepów internetowych nie zakłóca nawet to, że co piątemu klientowi prezenty świąteczne nie dotarły na czas. W tym roku tylko co dziesiąty Polak obawia się, że będą…

Nowe centrum logistyczne eobuwie.pl w Rumunii
Zgodnie z zapowiedzią eobuwie.pl otworzyło nowe centrum logistyczne w Bukareszcie. To kolejny krok w intensywnym rozwoju spółki. Obiekt o powierzchni 15 tys. m kw. będzie obsługiwał kluczowe dla firmy rynki na południu Europy: Rumunię, Bułgarię i Grecję. Dzięki temu klienci mieszkający w Bukareszcie…

Maxi Zoo działa dla dobra zwierząt
Maxi Zoo Polska to firma, której przyświeca maksyma „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Na niej jest oparty cały koncept biznesowy, a sieć od momentu wejścia na rynek polski w 2012 roku prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Z roku…

Stacjonarne sklepy RTV/AGD miały mniej klientów w Black Friday
Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45% mniej klientów. Te wyniki są lepsze niż w 2020 roku, gdy spadki w relacji rocznej wyniosły 61% i prawie 59%. Widać…

[WYWIAD] Jarosław Orłowski, Pizza Hut: planujemy ekspansję w miejscowościach od 60 tys. mieszkańców
Kontynuujemy strategię ekspansji w miejscowościach od 60 tys. mieszkańców. Nasz dział market plannerów zidentyfikował blisko 50 lokalizacji, w których chcielibyśmy się rozwinąć. Mamy zatem określone cele biznesowe i odpowiednie narzędzia do planowania optymalnej lokalizacji – mówi w rozmowie z Retailnet Jarosław Orłowski, Dyrektor…