

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
„Sportowe soboty” – to cykl zajęć sportowych dla dzieci, który rozpocznie się 25 czerwca i potrwa przez pięć kolejnych sobót do 23 lipca. Treningi odbędą się pod patronatem Legii Warszawa i poprowadzą je licencjonowani instruktorzy, którzy na co dzień pracują w Legia Schools, oraz animatorzy. Podczas zajęć najmłodsi…
W czerwcu w Alfa Centrum swoją premierę miała wyjątkowa wystawa obrazów słynnych artystów, które powstały z klocków konstrukcyjnych. Perłą jest Hołd Pruski Jana Matejki, składający się z 73 533 elementów. To największy w Polsce obraz z klocków. Obok takie dzieła jak: Dama…
Rozwija się sieć sklepów PSB Mrówka. W 2022 roku, do tej pory, powstało osiem Mrówek, tym samym Grupa PSB dysponuje już 350 marketami typu dom i ogród pod tą marką. Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łańcut, Żyrardów, Pszczyna, Solec…
Do zespołu MODIVO S.A. dołączył Bartłomiej Wnęk, który jako Chief Operating Office będzie odpowiedzialny za nadzór nad procesami operacyjnymi – logistyką, biurem obsługi klienta oraz biurem zamówień. Do jego zadań należeć będzie m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii dotyczących operacjonalizacji sprzedaży oraz dbanie o doświadczenia zakupowe…
Globalna wartość rynku wszystkich dóbr oraz produktów luksusowych przekracza dziś bilion euro – firma Bain and Company wycenia go na niemal 1,15 biliona euro (ponad 5,3 bln złotych). Okazuje się, że sektor drogich i ekskluzywnych towarów konsekwentnie opiera się kolejnym falom…
Zwyczajne walne zgromadzenie VRG S.A. zdecydowało o przeznaczeniu 39,8 mln zł z zysku netto osiągniętego przez spółkę w latach ubiegłych na dywidendę, co oznacza wypłatę 0,17 zł na akcję – podała spółka w komunikacie. Decyzja walnego zgromadzenia dotycząca wypłaty dywidendy jest zgodna z uchwałą…
W dniach 24-26 czerwca (piątek-niedziela) Galeria Przymorze w Gdańsku zamieni się w rowerową oazę, a miłośnicy dwóch kółek znajdą w nim wszystko, czego potrzebują. W programie m.in. serwis rowerowy i wyczynowe pokazy Flying Bikes. To już kolejna akcja gdańskiej galerii, związana z dbaniem o środowisko oraz zdrowie…
MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach. – Wizerunek marki jest niezwykle ważny,…
W trakcie pandemii zmieniły się zwyczaje konsumenckie i nawet po uruchomieniu centrów w pełnym wymiarze, nie wróciły one całkowicie do dawnych schematów. Można jednak bezsprzecznie zaobserwować, że wizyta w galerii czy sklepie ulubionej marki jest nadal w cenie – mówi Anna Sip, PR & Marketing Senior…
Już trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju, a blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood”, opracowanego przez firmę badawczą GfK. Wzrost znaczenia zielonych trendów sprawia, że coraz częściej korzystamy także z innowacyjnych…
22 czerwca miało miejsce otwarcie najnowszego sklepu Hebe, zlokalizowanego w Parku handlowym N-Park przy ul. Bielskiej 46 w Pszczynie. Jest to pierwszy sklep Hebe zlokalizowany w tym mieście. N-Park Pszczyna to projekt zrealizowany przez Napollo i PKB Inwest Budowa. N-Park w Pszczynie to nowoczesny obiekt…
Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché…