Nhood Services Poland: Galeria Bronowice wzmacnia tenant-mix
PARTNER SERWISU
ZPPHiU: sprzedaż online w czasie lockdownu nie jest w stanie zastąpić stacjonarnego handlu
Kolejne w tym roku zamknięcie większości sklepów w centrach handlowych, niejasne kryteria wprowadzania lockdownu, brak zrozumienia ze strony właścicieli i zarządców obiektów handlowych – to wszystko coraz bardziej frustruje polskich przedsiębiorców. Firmy, szczególnie te, które mają specyficzny asortyment jak np. firmy…
[WYWIAD] Łukasz Dojka, Xtreme Fitness Gyms: pomimo chaosu w branży, wychodzimy obronną ręką
Działamy w modelu hybrydowym i mam wrażenie, że on już pozostanie z nami na zawsze. Nie rezygnujemy jednak z prowadzenia klubów stacjonarnych. Planujemy dynamiczną ekspansję jeszcze w tym roku – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Dojka, Prezes Zarządu XF Franchise Sp. z o.o., właściciela sieci Xtreme…
Grupa Saller zakończyła rozbudowę Parku Handlowego w Hrubieszowie
W drugiej połowie 2020 roku zakończono rozbudowę położonego u zbiegu ulic Kolejowej i Dworcowej parku handlowego w Hrubieszowie. Obiekt powiększył się o ponad 5 tys. mkw., a do dyspozycji klientów oddano ponad 300 miejsc parkingowych. W nowo wybudowanej części swoją działalność rozpoczęły już…
CCC: nowi inwestorzy w eobuwie.pl
Grupa CCC podpisała umowy regulujące zmiany w akcjonariacie eobuwie.pl, lidera e-commerce w obuwiu w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka pozyska dwóch nowych inwestorów mniejszościowych – Cyfrowy Polsat S.A. oraz A&R Investments Limited, którzy nabędą pakiety po 10% udziałów. Jednocześnie, Grupa zawarła umowę z MKK3,…
Intermarché zamiast Tesco w Poznaniu
Muszkieterowie uruchomili w Poznaniu nowy supermarket Intermarché – jego oferta została przygotowana zgodnie z nowoczesnym konceptem sieci Power. Grupa Muszkieterów przejęła lokalizację, w której wcześniej znajdował się sklep konkurencyjnej marki – Tesco. Jest to drugi supermarket Intermarché w mieście. Otwarte 18…
Empik zapowiada dalszy rozwój formatów online
Minął rok, odkąd życie kulturalne niemal całkowicie przeniosło się do sfery online. W ciągu 12 miesięcy Empik zorganizował ponad 200 wirtualnych spotkań z najpopularniejszymi twórcami, które łącznie zgromadziły niemal 7 mln widzów. Marka stawia na dalszy rozwój formatów online.…
[RAPORT] Zmieniają się nawyki zakupowe Polaków
Aż 63% ankietowanych zadeklarowało chęć nabycia nowych ubrań, butów czy dodatków z najnowszych wiosennych kolekcji. Tylko 8% badanych nie planuje tego typu zakupów, a pozostali (29%) wciąż są niezdecydowani – wynika z danych serwisu Domodi i Allani. Okołoświąteczny czas, a także trudna dla wielu sytuacja…
Otwarto dwa kolejne supermarkety sieci Spar
W tym tygodniu otwarte zostały dwa supermarkety w sieci Spar – w Poznaniu i Pacanowie, obie placówki są prowadzone przez niezależnych partnerów detalicznych. Placówka w Poznaniu, przy ul. Tatrzańskiej 1/5 w dużym formacie EUROSPAR, ma prawie 1,4 tys. mkw. sali sprzedaży i 7 kas – powstała…
MediaMarkt wspiera sprzedaż programem lojalnościowym
Mijają dwa lata od uruchomienia programu lojalnościowego w sieci MediaMarkt. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,7 mln osób. Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas…
PRCH: odwiedzalność centrów handlowych w ostatnim tygodniu marca spadła o 52 proc.
PRCH przedstawiła tygodniowy raport z odwiedzalności centrów handlowych w dniach 22-28 marca. Z raportu wynika, że średnia odwiedzalność w pierwszym tygodniu od ogłoszenia ogólnopolskiego lockdownu była o 52 proc. niższa od wartości odnotowanych w odpowiednio porównywanych dniach 2019 r. Od 20 marca obowiązują ogólnopolskie obostrzenia w funkcjonowaniu…
[WYWIAD] Rafał Chrapkowicz, Pako Lorente: przepis 15ze jest karykaturalny
Pandemia tylko przyśpieszyła proces poszerzania portfolio naszych linii. Bez zmian mielibyśmy jeszcze większe spadki sprzedaży. W sumie byłaby to droga po równi pochyłej – w rozmowie s SCF News / retailnet.pl mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Zarządu, Pako Lorente. Patrzę na Pako Lorente z pewnego…
Glovo pozyskało 450 mln euro na rozwój technologiczny i poszerzenie działalności
Glovo, międzynarodowy usługodawca delivery ogłosił, że pozyskał 450 mln euro (530 mln dolarów) w ramach finansowania. Barceloński spółka przeznaczy tę kwotę na rozwój technologiczny firmy oraz poszerzanie działalności o kolejne rynki oraz rozwój tych, gdzie jest już obecny. Ostatnia seria inwestycji umacnia…