EPP: ponad 13 tys. mkw. powierzchni w M1 Zabrze wynajęte w 2024 roku
Rituals Cosmetics otwiera pierwszy sklep w Polsce
Rituals Cosmetics 4 sierpnia br. otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. Marka powstała w 2000 roku w Holandii i obecnie jest dostępna w 33 krajach w ponad 855 sklepach flagowych i 2700 tak zwanych shop-in-shops. Rituals Cosmetics zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach…
Żabka usprawnia współpracę z franczyzobiorcami
Żabka jako jedna z pierwszych firm podpisała Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, którego celem jest zapewnienie wysokich standardów współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a franczyzodawcami. Ogłoszony w dniu 29 lipca br. Kodeks zawiera zestaw dobrych praktyk dla współpracy w ramach franczyzy i wpisuje…
Greg Schementi nowym prezesem firmy Cresa
Cresa, firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych świadcząca usługi agencyjne wyłącznie na rzecz najemców, ogłosiła, że Greg Schementi, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży, dołączy do kierownictwa spółki w lipcu 2022 r., obejmując stanowisko Prezesa. – Greg jest liderem transformacji i jednym z najlepszych profesjonalistów…
Grupa CCC podsumowuje drugi kwartał 2021/22: rekordowe 2 mld zł przychodów
Rekordowe 2 mld zł przychodów, wysokie dynamiki sprzedaży w sieci detalicznej i e-commerce oraz dwucyfrowa rentowność EBITDA – Grupa CCC podsumowuje drugi kwartał 2021 Grupa CCC zamyka II kwartał roku obrotowego 2021/22 (maj-lipiec) wzrostem przychodów o blisko 40% rdr. Sprzedaż…
[WYWIAD] Dorota Beltrani, Napollo: rozkwit parków handlowych to trend, który utrzyma się jeszcze kilka lat
Mimo pandemii obserwujemy moment rozkwitu parków handlowych, ale nie ma co ukrywać, że on się raczej nie utrzyma przez kolejne 10 lat. Taki trend będzie z nami może jeszcze kilka najbliższych lat, więc w tej chwili należy zabezpieczać działki pod projekty, które powstaną za 2, 3 czy 4 lata. Mamy…
Decathlon uruchamia marketplace
Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego sieć zdecydowała się na współpracę z zewnętrznymi partnerami, którzy będą angażować się w rozwój marki nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można…
Barbora.pl rozszerza zakres działania
Barbora kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Po sukcesie na warszawskim rynku i wejściu do Trójmiasta, internetowy sklep spożywczy z krajów bałtyckich udostępnia swoje usługi dla mieszkańców Łodzi. Ambicją firmy, jak informuje zarząd, jest obsługa jak największej liczby klientów w całej Polsce. –…
Franczyza Fit Cake na półmetku. W Polsce działa już blisko 40 lokali
Fit Cake nie zwalnia tempa. Popularna sieć franczyzowa „niecukierni” uruchomiła w pierwszym kwartale 2021 pięć nowych punktów. Do czerwca powstało kolejnych pięć. Lada moment powinno ruszyć jeszcze 7 lokali. Oznacza to, że aktualnie na mapie Polski jest już 38 kawiarni…
TXM coraz bliżej przywrócenia notowań akcji na GPW
Od wielu miesięcy podejmujemy wszelkie działania zmierzające do wznowienia obrotu akcjami spółki, po zawieszeniu notowań w pierwszym kwartale minionego roku. Zatwierdzenie przez akcjonariuszy scalenia akcji jest kolejnym bardzo ważnym krokiem w tym kierunku – mówi Marcin Łużniak, Wiceprezes TXM S.A. Akcjonariusze…
Innowacyjny projekt przed Galerią Kazimierz
Na placu zewnętrznym Galerii Kazimierz stanął pierwszy w Krakowie Miejski Filtr Powietrza. Jest to jednocześnie także pierwsze tego typu innowacyjne urządzenie zainstalowane przez prywatnego właściciela centrum handlowego w Polsce – firmę Invesco Real Estate. Filtr skutecznie likwiduje z najbliższego otoczenia m.in.:…
Międzynarodowa ekspansja sieci stacjonarnej eobuwie.pl
W piątek, 30 lipca, w prestiżowej galerii handlowej Novy Smichov w Pradze eobuwie.pl otworzyło swój pierwszy sklep w Czechach. To debiut na rynkach zagranicznych i jednocześnie początek ekspansji międzynarodowej sieci stacjonarnej polskiej spółki. Prascy klienci poznają wyposażony w najnowsze technologie koncept, który łączy ofertę…
Żabka wprowadza mobilne sklepy
Mobilna Żabka – to nowy, innowacyjny koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach…