komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Krakowski Kredens otwiera nowy rozdział – rusza pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie
Krakowski Kredens, który w grudniu ub.r. pokazał nową odsłonę sklepu internetowego, już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny. Lokal o powierzchni 40 mkw. rozpocznie działalność w Warszawie.
[SCF 2025 SPRING] Acteeum pokaże nowe inwestycje o łącznej powierzchni 100 tys. mkw. GLA
Do grona wystawców wiosennej edycji targów SCF dołączyła firma Acteeum Group. Firma weszła w 2025 z kolejną, pulą nowych projektów. W trakcie realizacji jest 5 parków handlowych.
Sportano ma ponad 60 milionów złotych na dalszy rozwój
Sportano pozyskało ponad 60 mln złotych od funduszu bValue na dalszy rozwój i umacnianie pozycji w branży sportowej. W 2025 roku spółka planuje osiągnąć niemal 500 mln złotych przychodów.
Action ma w planach przynajmniej jeden nowy sklep dziennie
Sprzedaż netto Action w 2024 roku wzrosła o 22% do 13,8 mld euro. Dyskont dodał do swojej mapy 352 sklepy i zakończył 2024 rok z 2 918 lokalizacjami w 12 europejskich krajach.
LPP wprowadza specjalne pojemniki na niepotrzebną odzież
LPP wprowadza do sklepów specjalnie oznakowane pojemniki na niepotrzebną odzież. Jest to odpowiedź na nowe przepisy w zakresie selektywnej zbiórki tekstyliów, które weszły w życie z początkiem roku.
Gemini Holding rozwija strefy gastronomiczne
Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tarnów podsumowały sytuację sektora gastronomicznego w 2024 roku. Oba centra odnotowały 5% wzrost obrotów najemców restauracyjnych rok do roku.
Apsys: Manufaktura ma coraz dłuższą listę najemców
Manufaktura nieustannie poszerza swoją ofertę. 12 marca został otwarty pierwszy salon Grand Optical. Zajmuje ponad 100 mkw. Na poziomie 1 został zaś otwarty sklep Smoke.
Inglot stawia na rozwój w modelu omnichannel
Inglot uruchomił nową witrynę inglot.pl, która zapewnia odświeżone, bardziej intuicyjne doświadczenie zakupów online. Uruchomiony też został INGLOT Beauty Club – pierwszy program lojalnościowy.
[WYWIAD] Marta Machus-Burek, Colliers: centra handlowe muszą szukać nowych źródeł finansowania
Sieci handlowe i właściciele centrów powinni przyjąć podejście długoterminowe: inwestycje w technologie, automatyzację procesów i optymalizację zużycia energii - mówi Marta Machus-Burek, Colliers.
[SCF 2025 SPRING] 8-osobowa reprezentacja Media Expert na wiosennych targach
W targach SCF 2025 Spring weźmie udział 8-osobowy zespół Media Expert pod przewodnictwem Marcina Żakowskiego, dyrektora działu nieruchomości i Karola Bieleckiego, dyrektora działu ekspansji.
Empik kontynuuje ekspansję i debiutuje w kolejnych miastach
1 marca Empik zawitał do Mrągowa. Nowy salon w parku handlowym M Park to pierwsza lokalizacja marki w tym mieście. 14 marca w Sędziszowie Małopolskim otworzył się pierwszy w mieście Empik.
Pierwszego dnia wiosny Popeyes pojawi się w kolejnym mieście
Popeyes zadebiutuje w Koszalinie otwierając swoją pierwszą restaurację. 21 marca w Forum Koszalin otworzy swoją nową lokalizację. Restauracja mieści się na poziomie +1.