komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kappahl i Newbie utrzymują wysoki poziom satysfakcji polskich klientów
Kappahl podsumował wyniki badania customer experience prowadzonego z Maze. W najnowszym okresie raportowym klienci bardzo wysoko ocenili zakupy: satysfakcja w Newbie wyniosła 89,1%, a w Kappahl 89,8%.
Ruszyły prace przy budowie nowego parku handlowo-rozrywkowego w Lublinie
Redkom Development rozpoczął budowę obiektu handlowo-sportowego w miejscu dotychczasowej Galerii Lubelskiej w Lublinie. Powstanie tam nowoczesny park handlowo-rozrywkowy o powierzchni ok. 14 000 mkw.
[WYWIAD] Aleksander Kowalski, Redkom Development: rok 2026 będzie dla nas rekordowy
W mniejszych miastach wciąż jest sporo potencjału, bo Polska ma kilkaset miejscowości, gdzie można otworzyć park handlowy - w rozmowie z Retailnet.pl mówi Aleksander Kowalski, Redkom Development.
Giacomo Conti otwiera salon w Karuzeli Kołobrzeg
Świat męskiej klasy i stylu wkracza do Kołobrzegu. Marka Giacomo Conti otworzyła salon w Centrum Handlowym Karuzela. Nowy sklep zajmuje powierzchnię 88 mkw.
[BADANIE] PayPo: większość Polaków nie zwiększy wydatków na prezenty świąteczne
Większość Polaków planuje wydać na prezenty świąteczne tyle samo lub mniej niż w zeszłym roku. Prezenty kupują coraz wcześniej i częściej online, kierując się upodobaniami bliskich i ceną.
Boss wzmocnił ofertę Designer Outlet Kraków
Designer Outlet Kraków oferuje modę i lifestyle taniej o 30–70% przez cały rok. 19 listopada otwarto tu sklep kultowej marki Boss, zajmujący niemal 400 mkw.
[RAPORT] JLL: ceny gruntów wspierają rozwój parków handlowych w mniejszych miastach
Ziemia pod obiekty handlowe w miejscowościach poniżej 1 tys. mieszkańców kosztuje 400–1000 zł/m² GLA. Na obrzeżach dużych miast ceny są 2 razy wyższe, a w centrach nawet 5 razy – podaje JLL.
Marcin Klammer, Nhood: cieszę się, że będę mógł pracować z inspirującym zespołem
Marcin Klammer od 1 grudnia dołączył do Nhood jako dyrektor ds. ekspansji na Polskę, Rumunię i Węgry. Będzie m.in. rozwijał projekty, poszerzał portfolio klientów.
Galeria Askana zwiększy footfall dzięki przedświątecznym atrakcjom
Od 6 do 21 grudnia 2025 Galeria Askana zmieni się w zimową krainę pełną atrakcji. Program świąteczny pozwoli rodzicom na zakupy, a dzieciom na zabawę. Askana ponownie wzmacnia więź z mieszkańcami.
Kodano Optyk konsekwentnie rozwija nowy koncept
Kolejne wyspy nowego konceptu LUKSY – gotowe okulary w 20 minut zostały uruchomione w Porcie Łódź oraz w Białymstoku, w Centrum Handlowym Biała. Firma zapowiada kolejne kolejne otwarcia.
Refield & RGL: Half Price, CCC i Worldbox w parku handlowym w Środzie Wielkopolskiej
Do powstającego w Środzie Wielkopolskiej parku handlowego dołączą sklepy Grupy CCC: Half Price, CCC i Worldbox, zajmujące 3 500 mkw. GLA. Otwarcie zaplanowano na 2027 r.
[ANALIZA] UCE Research: prawie 90% Polaków robi nieplanowane zakupy
Aż 89,9% Polaków robi nieplanowane zakupy. Działające w ten sposób osoby przeważnie mówią, że robią to czasami (raz na 2-3 wizyty) albo rzadko (raz na kilka wizyt) – odpowiednio 35,6% i 35,2%.




