komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Starbucks wchodzi do Gorzowa Wielkopolskiego przez Askanę
Sieć kawiarni Starbucks zdecydowała się na wybór Galerii Askana na swoją gorzowską lokalizację. Otwarcie kawiarni Starbucks jest planowane na początek IV kwartału 2025.
Globalworth: coraz dłuższa lista najemców wrocławskiej Renomy
Renoma rozbudowała ofertę gastronomiczną o lody rzemieślnicze. Otwarcie lokalu lokalnej lodziarni POLISH LODY wzmacnia segment kafeteryjny obiektu. Zajmuje lokal o powierzchni 26 mkw. na parterze.
Cushman & Wakefield: koszty i cyfrowa transformacja wyzwaniem dla centrów handlowych
Wzrost kosztów operacyjnych w centrach handlowych wyhamował, ale rynek staje przed nowymi wyzwaniami. Dla utrzymania konkurencyjności obiektów istotne będą wydatki na technologie i zrównoważony rozwój
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój Bricomarché
Bricomarché otworzyło nową placówkę w Lubaczowie. Od 13 maja klienci zyskali dostęp do asortymentu produktów do domu i ogrodu oraz nowoczesnych rozwiązań zakupowych w obiekcie o powierzchni 1100 mkw.
Kodano Optyk stawia na zagraniczną ekspansję
Marka Kodano Optyk otworzyła sklep internetowy w Niemczech. Zapowiada też otwarcie pierwszych salonów optycznych poza granicami Polski - w Czechach i na Słowacji.

[WYWIAD] Łukasz Dojka, Xtreme Fitness Gyms: wchodzimy również do większych aglomeracji
Liczba 227 klubów do końca 2027 roku to dla nas nie tylko chwytliwa symbolika, ale przede wszystkim realny etap strategicznego rozwoju - mówi Łukasz Dojka, założyciel Xtreme Fitness Gyms.
Drogeria dm debiutuje w kolejnym mieście
15 maja drogeria dm zadebiutuje przy ul. Noworudzkiej 2, w nowo wybudowanej części Galerii Twierdza Kłodzko. Będzie to 14. drogeria w województwie dolnośląskim i 57. w Polsce.
Media Expert inwestuje w centrum dystrybucyjne w Łodzi
Media Expert zainwestuje 500 mln zł w centrum dystrybucyjne Media Expert w Łodzi. W Łodzi zbudowane zostaną dwie hale o łącznej powierzchni powyżej 207 tys. m kw., w formule BTO (built-to-own).
HalfPrice otworzył swój pierwszy sklep we Włoszech we współpracy z Nhood Services Italy
HalfPrice wybrał Merlata Bloom Milano na miejsce swojego włoskiego debiutu. 9 maja sieć off-price należąca do Grupy CCC otworzyła swój pierwszy sklep w tym centrum handlowo-rozrywkowym w Mediolanie.
Startuje XVI edycja konkursu PRCH Retail Awards
Rusza kolejna edycja konkursu PRCH Retail Awards. Do 15 lipca można składać aplikację w ponad 25 kategoriach konkursowych, w tym w 3 zupełnie nowych.
Grupa Żabka realizuje strategię dynamicznego rozwoju sieci sklepów
Grupa Żabka utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w I kw., który wynikał z dalszego rozwoju sieci sklepów. Na koniec marca br. sieć liczyła ona już 11 460 placówek.
KIK wchodzi na rynek z nowym formatem sklepów
W minionych tygodniach sieć KiK otworzyła nowy sklep w Bielsku-Białej. Zapowiada ambitny cel wzrostu sprzedaży o 9% oraz wdrożenie nowego formatu sklepów.