

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Renata Dąbrowska dołączyła do zespołu Leroy Merlin. Od stycznia piastuje ona funkcję dyrektorki ds. marketplace. Posiada wieloletnie doświadczenie w działach komercyjnych w retail oraz e-commerce.
Galeria Pomorska w Bydgoszczy, wzbogaciła swoją ofertę gastronomiczną o nowy lokal – Yaki Maki. Restauracja została otwarta dla klientów 22 grudnia. Zajęła ona powierzchnię 42 mkw.
Grupa LPP zapowiada ambitne plany na 2025 r. – zamierza podwoić liczbę sklepów marki Sinsay i otworzyć ok. 100 salonów pozostałych brandów oraz zadebiutować na dwóch nowych rynkach zagranicznych.
3 stycznia 2025 roku Starbucks otworzył pierwszą kawiarnię w Nowym Sączu. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów.
Miniony roku w Centrum Handlowym FORUM w Gliwicach stał pod znakiem nowych otwarć, remontów i przenosin lokali dotychczasowych najemców. Wśród nowych najemców są Starbucks i Rituals.
W Miłkowie, na przedmieściach Karpacza powstaje Przystanek Karkonosze, park handlowy o powierzchni 16 000 mkw. GLA. Otwarcie zaplanowane jest na 2 /3 kwartał 2025 roku.
Sieć Kik chce docierać do jak największej liczby klientów. Aby zrealizować ten cel pojawiają się nowe sklepy w kolejnych miastach Polski. W grudniu 2024 dołączyły lokalizacje w 8.miastach.
Xtreme Fitness Gyms nawiązało strategiczną współpracę z ABC Fitness. Dzięki wdrożeniu nowoczesnej platformy ABC Glofox sieć fitness jeszcze skuteczniej realizuje swoje ambitne plany ekspansji.
Nowe technologie i zmieniające się oczekiwania konsumentów nieustannie stawiają przed e-sprzedawcami konieczność szybkiego dostosowywania strategii sprzedażowych i marketingowych.
Jak wynika z danych Savills łączny wolumen transakcji inwestycyjnych w pierwszych trzech kwartałach br. wyniósł niemal 2,5 mld euro. Około ¼ zainwestowanych środków trafiła do sektora handlowego.
Prawie połowa (45 proc.) konsumentów zainstalowała aplikację sklepu bądź marki, a co czwarty zapisał się do newslettera w zamian za zniżkę. Klienci szukają w ten sposób promocji i niższych cen.
EPP podsumowuje swoje osiągnięcia w obszarze ESG w roku finansowym 2023/2024. Zredukowało swój ślad węglowy w całym portfelu o 48%. Tym samym zbliżyła się znacząco do celu założonego na 2030 r.