

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
InPost w ramach usługi EKOzwroty zachęca Polaków do oddawania tekstyliów czy sprzętu AGD za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. EKOzwroty mają na celu dać drugie życie niepotrzebnym przedmiotom.
ZPPHiU wskazuje, że nadal brakuje transparentności rozliczenia kosztów wspólnych w centrach handlowych. Powszechne są praktyki drastycznego wzrostu opłat eksploatacyjnych.
26 lutego w Sycowie, w województwie dolnośląskim, został otwarty nowy supermarket Bricomarché. Nowy sklep zajmuję powierzchnię 1890 mkw. wraz z ogrodem zewnętrznym, wielkości 1800 mkw.
8 marca Galeria Kazimierz zamieni się w przestrzeń promującą zdrowy styl życia. Na uczestników czekają darmowe porady, konsultacje i badania medyczne, a także interesujące prelekcje.
Od lat EPP jest wystawcą targów SCF. W najbliższej edycji weźmie udział aż 16 przedstawicieli firmy, a wśród nich Marek Gładki Leasing and Asset Management Director.
Przez blisko trzy dekady funkcjonowania sieć saloników Kolportera zmieniała swój wizerunek. W 2024 roku pracami objęto 53 punkty sieci Kolportera, powstało 18 nowych saloników.
Centrum handlowe Promenada nieustanie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców powróciła firma CCC i w II kwartale 2025 roku otworzy salon CCC Shoes&Bags.
13 lutego została otwarta nowa kawiarnia Green Caffè Nero w Krakowie. Mieści się ona przy ulicy Wielopole 1. Lokal znajduje się w zabytkowym Pałacu Prasy. jest to 10. lokal sieci w stolicy Małopolski.
Wydłuża się lista najemców Centrum Riviera. Na początku lutego swój sklep otworzyła marka Nanu-Nana. W ostatnich dniach swój wyjątkowy salon uruchomiła także należąca do OTCF marka 4F.
Marka KiK Polska zdobyła wyróżnienie Top Marka 2025. Wprowadzenie koncepcji Dynamics 2.0, modernizacja ponad 100 sklepów oraz dalsza ekspansja przyczyniły się do tego sukcesu.
Mex Polska ogłosił rozszerzenie strategii o segment delivery, nawiązując współpracę z Glovo SA. Dzięki tej strategicznej decyzji Grupa zamierza znacząco zwiększyć przychody i zyski netto.
Jak podał GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w styczniu br. była wyższa niż przed rokiem o 4,8%. Sprzedaż w kategorii „tekstylia, odzież, obuwie” wzrosła o 8,8%.