komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
G City: chińska marka technologiczna weszła do Promenady
20 grudnia odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep ma powierzchnie 170,05 mkw.
Kolejni najemcy dołączają do olsztyńskiego centrum handlowego Aura
W Aurze zagościł salon Office Shoes. Sklep o powierzchni 163,75 mkw. mieści się na poziomie +1. Ponadto klienci mogą robić zakupy w drogerii Rossmann w nowym formacie i większej przestrzeni.
[KOMENTARZ] Radosław Jodko, RRJ Group: czego potrzebujemy, żeby ESG było realnym działaniem?
Presja regulacyjna związana z ESG zdominowała działania na rynku nieruchomości komercyjnych w br. Inwestorzy, najemcy oraz klienci zaczęli zwracać uwagę na aspekty związane ze zrównoważonym rozwojem.
Agnieszka Baczyńska w podwójnej roli w polskich strukturach CPIPG
CPI Property Group (CPIPG powołała Agnieszkę Baczyńską, pełniącą funkcję Head of Leasing Retail, na nowo utworzone stanowisko Business Excellence Directora w Polsce.
Lagardère Travel Retail podsumowuje sprzedaż przedświąteczną
W okresie od 1 do 19 grudnia 2024 r. sprzedaż perfum i kosmetyków była wyższa o 15,6 proc. niż w analogicznym okresie 2023 r. Dużą popularnością cieszyły się też produkty polskich producentów.
ALDI nie zwalnia tempa ekspansji i otwiera 8 nowych sklepów
ALDI otworzyło w tym tygodniu aż 8 nowych sklepów w różnych regionach kraju. Dzięki temu sieć osiągnęła dokładnie liczbę 362 placówek. W 2025 ALDI zapowiada otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego.
PRCH: W październiku do centrów handlowych wrócił wzrost obrotów i odwiedzalności
Obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych wzrosły w październiku 2024 r. o 5,3% w porównaniu do października 2023 r. Takie są wyniki badania rynku prowadzonego na zlecenie PRCH.
CRAGstore wchodzi do Warszawy przez Plac Unii
CRAGstore to nowy sklep na mapie Warszawy. Sklep zlokalizowany w Placu Unii, oferuje starannie wyselekcjonowany asortyment odzieży i sprzętu turystycznego,
[BADANIE] BLIX: Polacy udadzą się po świąteczne zakupy do stacjonarnych sklepów
Tydzień przed Bożym Narodzeniem wybierało się po zakupy świąteczne 33,8% rodaków, Dużo mniej osób chce je realizować online. Tym razem do tradycyjnych sklepów przybędzie aż 74,6% konsumentów.
[ANALIZA] Offerista: Polacy na organizację świąt wydadzą trochę mniej niż rok temu
13% Polaków przeznaczy średnio na organizację świąt 200-300 zł. 12,8% rodaków wskazuje 400-500 zł. Niewiele mniej, bo 12% konsumentów, jest gotowych ponieść większe koszty – powyżej 1000 zł.
[KOMENTARZ] Tomasz Woźniak, Future Mind: trwa walka o lojalność klienta
Polski sektor retail w 2024 roku wciąż dynamicznie się rozwija, w szczególności w obszarze e-commerce, ale także dzięki transformacji handlu stacjonarnego.
Komfort zakończy rok 2024 mając 152. sklepy
Na koniec roku sieć sklepów Komfort liczy 152 salony, z czego aż połowa to sklepy franczyzow. W ramach strategii ekspansji franczyzy, Komfort uruchomił projekt Franczyza 2.0.