Próchnik odnotował wzrost obrotów o 12 proc.

Spółka odzieżowa Próchnik w maju br. odnotowała wzrost o obrotów o 12 proc. Łączne przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych marki Próchnik i Rage Age w maju wyniosły 6,35 mln zł. W analogicznym okresie 2016 roku przychody te wyniosły 5,68 mln zł, co oznacza wzrost o 666 tys. zł.

Największy wzrost obrotów odnotowały salony Adam Feliks Próchnik, które w maju osiągnęły obrót na poziomie 5,23 mln zł, co oznacza wzrost o 463 tys. zł w stosunku rok do roku (było: 4,73 mln zł).

Dobre wyniki osiągnęła także sieć sklepów Rage Age. Obroty marki wzrosły o 172 tys. zł (z 947 tys. zł do 1,12 mln zł).

29 SALONÓW

Grupa kapitałowa Próchnik S.A. w swojej ofercie ma odzież damską i męską pod dwoma markami: RageAge by Czapul w segmencie luxury oraz Adam Feliks Próchnik (segment premium).

Próchnik S.A. to jedyna spółka, która jest nieprzerwanie notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych od momentu jej powstania, czyli od 16 kwietnia 1991 roku. Spółka prowadzi działalność na terytorium Polski oraz poza granicami kraju. Próchnik S.A. zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą detaliczną odzieży zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Najważniejszą część asortymentu stanowi formalna i nieformalna kolekcja mody męskiej pod markami własnymi Adam Feliks Próchnik oraz Rage Age by Czapul.