SportsDelite rozwija sieć sprzedaży Skechers w Polsce

SportsDelite Sp.z o.o., wyłączny partner franczyzowy amerykańskiej marki Skechers w Polsce, otwiera pierwszy salon sprzedaży Skechers w Warszawie – w Atrium Targówek, a chwilę później kolejny w podwarszawskim Centrum Janki. Do końca pierwszego kwartału 2020 roku, spółka ma w planie otwarcie kolejnych butików i będzie się sukcesywnie rozwijać.

Dwa pierwsze salony pod szyldem Skechers, SportsDelite otworzy na przełomie listopada i grudnia. Oferta sklepów skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, dla kobiet, mężczyzn a także dzieci. Klienci znajdą w nich pasujące do ich indywidualnych potrzeb i gustów obuwie sportowe i casualowe.

Sklepy Skechers będą powstawać w największych miastach

– Otwarcie salonów w Centrum Janki oraz Atrium Targówek to pierwszy krok do zbudowania szerokiej sieci retail marki Skechers w Polsce. Kolejne otwarcia nastąpią w 2020 roku, w największych miastach, w strategicznie wybranych lokalizacjach na terenie całego kraju – mówi Sebastian Lenard, Dyrektor Zarządzający SportsDelite. – Marka ma gigantyczny potencjał. Skechers wyznacza trendy, ale także proponuje to, czego w butach szuka każdy – niezwykłą wygodę i jakość. Ta ostatnia jest bardzo wysoka, zwłaszcza w tym segmencie cenowym. W salonach, oferta obuwia będzie znaczenie bogatsza w porównaniu z ofertą salonów multibrandowych, także tych internetowych. Obok modeli typowo sportowych, przeznaczonych do konkretnych dyscyplin czy nowoczesnych form fitnessu, klient znajdzie u nas obuwie przeznaczone do długich spacerów, technologiczne obuwie sportowe oraz niezwykle komfortowe modele codzienne i formalne.

Skechers to amerykańska marka powstała w 1992 roku w Kalifornii, o której mówi się, że określiła amerykański styl lat 90 XX wieku i do dzisiaj ma status kultowej. Na tle konkurencji Skechers wyróżnia się przede wszystkim technologicznymi rozwiązaniami, które powodują, że mówi się o produktach tej marki, że są najwygodniejsze ze wszystkich, niezależnie od rodzaju obuwia. Specjalne wkładki, wykonane z technologicznie zaawansowanych, nowoczesnych materiałów nadają im niezwykłą lekkość i nieporównywalny komfort noszenia. Przykładem może być Memory Foam, czyli pianka z pamięcią kształtu, która zapewnia wygodę, idealne dopasowanie do stopy przy jednocześnie wysokiej amortyzacji i absorbcji wstrząsów oraz reakcyjności na nacisk.

Na świecie, produkty marki Skechers dostępne są w ponad 120 krajach a sieć sprzedaży rozwija się bardzo prężnie. Sukces marki oparty jest na zróżnicowanej ofercie, wysokiej jakości produktów, przystępnej cenie, szerokiej sieci dystrybucji, spójnej strategii marketingowej a także różnorodności kanałów komunikacji.

– SportsDelite dołącza do listy kontrahentów Skechers, jako wyłączny partner franczyzowy w Polsce. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników, w branży retail, pozwoli nam zapewnić najwyższy poziom obsługi i satysfakcji klienta – podkreśla Sebastian Lenard.