Nowa sieć gastronomiczna zadebiutowała w Polsce

W lipcu bieżącego roku firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „King Rooster”.

– King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 działamy w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali naszych sieci. Po unormowaniu się sytuacji zamierzamy ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości – komentuje Łukasz B. Błażejewski, Dyrektor Generalny sieci. – Przy tworzeniu marki King Rooster współpracujemy m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast – dodaje.

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami jak i w burgerach. Całkowitą nowością na Polskim rynku są dostępne w ofercie w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka w formie kotleta do burgerów jak i w formie panierowanych stripsów.