Hebe: sklep internetowy to był strzał w dziesiątkę

W lipcu br. internetowy sklep Hebe obchodzi pierwszą rocznicę swojej działalności. Rok obecności e-sklepu Hebe na rynku był udany i pełen wyzwań. Z jego oferty skorzystało wielu nowych klientów, zwłaszcza z miejscowości, gdzie sieć nie była do tej pory obecna stacjonarnie.

Sklep internetowy to również źródło informacji i porad dotyczących pielęgnacji i makijażu – dzięki zamieszczonym na blogu Hebe artykułom i poradnikom przygotowanym przez specjalistów. Ponadto sieć rozszerza możliwości realizacji zamówień składanych w e-sklepie. Będzie można je odbierać w 3 tys. nowych punktów. Umożliwimy także naszym klientom odbiór zamówienia w naszych sklepach w ciągu 2 godzin od jego złożenia lub dostarczenie do domu, również w ciągu 2 godzin. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi firmami dostarczającymi przesyłki, obejmującymi swoim zasięgiem większość największych miast w Polsce.

– Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas powracają. Za sukcesem naszej drogerii internetowej stoją przede wszystkim ludzie – zaangażowany zespół, który pracuje nad tym, aby oferta była ciekawa, unikalna i atrakcyjna. Pilnie śledzimy trendy i preferencje klientów – dążymy do tego, aby nasz e-sklep był sklepem optymalnym. Sprzedaż online to obecnie ogromnie konkurencyjna działalność, dlatego staramy się zachować równowagę pomiędzy atrakcyjnymi promocjami przy utrzymaniu najlepszej możliwej oferty i jakości. Potwierdziło się nasze przypuszczenie, że podejście omnichannel sprawdzi się znakomicie – dając klientom możliwość pozyskania wiedzy o naszej ofercie i jednocześnie pozostawiając im decyzję o czasie i miejscu zakupu – powiedział Francisco Almeida,  Dyrektor ds. E-commerce Hebe.