Sieć sklepów Biedronka dostrzega potencjał mediów społecznościowych

Ponad 3 tysiące sklepów Biedronka w ponad 1100 polskich miast i miejscowości, 16 centrów dystrybucyjnych w całym kraju, a od 21 lipca 2020 r. także profil na LinkedIn.

„Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej.

– W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy – podkreśla Luis Araujo, Dyrektor Generalny Jerónimo Martins Polska S.A.

Nowy profil na Linkedin

W zeszłym tygodniu wystartował profil Biedronki na portalu LinkedIn. Treści publikowane na profilu będą przybliżały Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce i sieć, którą każdego dnia w ponad 3 tysiącach lokalizacji odwiedza ponad 4,1 mln klientów. LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe.

Na LinkedIn oficjalne profile firmowe ma ponad 30 mln przedsiębiorstw z całego świata. Od dzisiaj także Biedronka będzie aktywnie obecna w tej przestrzeni. Na świecie z największej profesjonalnej sieci społecznościowej LinkedIn korzysta ponad 630 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 2,7 mln. Większość użytkowników platformy to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. Jej misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia.

Biedronka ma 3010 sklepów w Polsce

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I kwartału 2020 r.)  3010 sklepów zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.