Newbridge: dwa centra convenience z wyższymi obrotami niż w 2019 roku

Lepsze niż przed rokiem obroty przypadające na jednego klienta zanotowano w Nowych Czyżynach w Krakowie i Nowych Bielawach w Toruniu.

Rosnąca liczba odwiedzających Nowe Czyżyny i Nowe Bielawy pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe obiektów. Czerwiec był pierwszym miesiącem od zniesienia lockdown’u, w którym najemcy centrów Newbridge zanotowali znaczący wzrost obrotów przypadających na jednego klienta.

Wzrost obrotów

I tak w Nowych Bielawach powiększyły się one aż o 14,7 proc. w stosunku do czerwca 2019, a w Nowych Czyżynach rok do roku blisko o 11 proc. Zdaniem Marty Drzewieckiej, Portfolio Property & Marketing Manager w Newbridge, to jasny sygnał, że sytuacja w centrach convenience należących do Newbridge stabilizuje się.

– Czerwcowy wzrost obrotów wyraźnie pokazuje, że klienci naszych centrów w Toruniu i Krakowie nie zaciskają pasa. Wręcz przeciwnie, wydają więcej niż przed rokiem. Jest to optymistyczna prognoza na kolejne miesiące – dodaje.

Temu ożywieniu sprzedaży w Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach sprzyja kilka czynników. – W ostatnim miesiącu wyraźnie zmieniły się nastroje konsumentów. Klienci oswoili się z nową rzeczywistością i chętniej udają się na zakupy. Mniejsze obawy przełożyły się na częstsze wizyty. W przełamaniu oporów zakupowych pomogły także wyprzedaże – mówi Drzewiecka.

Pełna oferta

I faktycznie, Newbridge od początku czerwca rozpoczął komunikację oferty wyprzedażowej najemców organizując kampanie online oraz z promocję z wykorzystaniem nośników outdoorowych.

Nie bez znaczenia dla obrotów był także fakt, że już w czerwcu 100 proc. oferty Nowych Czyżyn dostępne było dla klientów centrów. Otwarte i zatowarowane były wszystkie sklepy. Czynne były również punkty usługowe oraz lokale gastronomiczne.

 – Już w maju nasi klienci mogli zauważyć, że nasza oferta wraca w niezmienionym kształcie. Tym samym wybierając się do nas na zakupy w czerwcu mieli pewność, że znajdą w Nowych Bielawach i Nowych Czyżynach te same marki co przed pandemią – mówi.

Istotny dla wyników jest także format samych centrów Newbridge. – Klienci chętniej wybierają dziś mniejsze obiekty handlowe, zwłaszcza convenience, działające w sercu lokalnych społeczności. Są to miejsca,  w których pod jednym dachem, w miarę szybko, mogą zrobić wszelkie niezbędne zakupy. Kompaktowa oferta Nowych Bielaw i Nowych Czyżyn im takie zakupy umożliwia – podsumowuje.