Klif Tower & Dom Mody Klif: duet szyty na miarę

Projekty typu mixed-use cieszą się niesłabnącą popularnością, oferując szeroki wachlarz funkcji oraz oferty dostępnej w jednym miejscu. Nie wszyscy jednak wiedzą, że jedno z pierwszych tego typu połączeń, tj. funkcjonalności z dogodną lokalizacją, powstało w sercu warszawskiej Woli przy ulicy Okopowej. Klif Tower oraz Dom Mody Klif od blisko 21 lat tworzą duet szyty na miarę.

Kompleks budynków Klif Tower oraz Klif Dom Mody, to unikalne połączenie przestrzeni handlowej oraz biurowej, które charakteryzuje zarówno dogodna lokalizacja, jak i wielość udogodnień przygotowanych zarówno dla pracowników biurowca, jak i klientów galerii.

Kompleks oferuje ponad 920 monitorowanych miejsc parkingowych,  parking rowerowy wraz ze stacją naprawczą, a także już wkrótce możliwość ładowania aut elektrycznych. Bliskość pętli autobusowej, wielość ścieżek rowerowych, a także sąsiedztwo linii tramwajowej, zapewniają sprawną komunikację zarówno z 1 i 2 linią metra, jak i ścisłym Śródmieściem. DNA marki Klif, to wieloletnia tradycja podparta realizacją działań z zakresu kultury wysokiej, jak i serwowania najwyższych doświadczeń z segmentu premium. Dom Mody Klif, jako jeden z pierwszych obiektów handlowych wprowadził dedykowaną klientom usługę Concierge. Jest on dostępny także dla pracowników biurowca, którzy mogą każdego dnia cieszyć się z funkcjonalnego serwisu, wspierającego ich podczas codziennych zmagań zawodowych. 

Klif. Więcej niż biuro. Więcej niż galeria.

Klif dbając o komfort pracowników i klientów oraz mając na względzie społeczną odpowiedzialność biznesu, angażuje się w wiele działań o charakterze kulturalnym, z zakresu rozwoju osobistego, jak i pro-zdrowotnym. W ostatnim czasie, oczekując na otwarcie nowego centrum fitness – Orangetheory Fitness – pracownicy Klif Tower mogli liczyć na bonifikatę pod postacią karnetów umożliwiającym im skorzystanie z oferty nowego najemcy. Co więcej Dom Mody Klif, oferuje pracownikom biurowca dedykowaną ofertę gastronomiczną, dzięki której mogą skorzystać z bogatego menu restauratorów obecnych po sąsiedzku. W dobie zachowania bezpiecznego dystansu społecznego zarówno Klif Tower, jak i Klif Dom Mody, zapewniają szereg rozwiązań, których celem jest utrzymanie możliwie najwyższych standardów czystości, dbając o komfort wszystkich odwiedzających. Klif, wprowadził także dodatkowe udogodnienie jakim jest paczkomat, dzięki któremu zakupy oraz odbiór zamówień stały się bezpieczne i bezkontaktowe.

Program: Premium Quality

Marka Klif, konsekwentnie stawia na najwyższej jakości doświadczenia, których odbiorcą są zarówno klienci Domu Mody, jak i pracownicy biurowca. Wprowadzenie doradztwa personalnego z zakresu mody i urody w ramach programu Klif STUDIO oraz działań z zakresu rozwoju osobistego, współtworzonych wraz z fundacją Sukces Pisany Szminką, połączyły świat biurowy z kameralną przestrzenią centrum handlowego, kształtując współczesną przestrzeń biznesu zorientowaną na potrzeby pracowników. Co więcej, najemcy biurowi, mogą liczyć na profesjonalne wsparcie z zakresu przygotowania i aranżacji swojej przestrzeni, która m.in. chroniona jest poprzez system kontroli dostępu. Łatwość w jej dostosowaniu zapewniają moduły, dzięki którym stworzenie szytego na miarę biura nie stanowi najmniejszego problemu. Wydajny system klimatyzacji, zapewnia optymalne warunki pracy dla pracowników przebywających w przestrzeni biura niezależnie od pory roku, a wspomniany wcześniej Concierge, świadczy wsparcie w przypadku potrzeby.

Kompleks budynków Klif Dom Mody oraz Klif Tower został otwarty w 1999 roku, jako jeden z pierwszych obiektów typu mixed-use w Polsce. Dogodna lokalizacja, dostępność oferty premium, a także dodatkowe udogodnienia (m.in. Concierge), sprawiły, że marka Klif na stałe wpisała sięw krajobraz nowoczesnej Warszawy. Kompleks budynków Klif, to wielokrotnie nagradzany kreator trendów oraz komfortowa i kameralna przestrzeń przyjazna odwiedzjącym ją klientom oraz pracownikom. W roku 2020 do najemców budynku biurowego dołączyła m.in. polska firma specjalizująca się w branży IT – HOGART. Natomiast Dom Mody Klif poszerza ofertę o operatora fitness – Orange Theory Fitness, co przełoży się na dostępność nowych udogodnień skierowanych do klientów oraz pracowników kompleksu.