Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for berlin-doner-kebap/

Karol Kostyrka, Berlin Doner Kebap

[WYWIAD] Karol Kostyrka, Berlin Döner Kebap: planujemy rozwój w czterech formatach

Z pandemii wyszliśmy obronną ręką. Nasza ekspansja spowolniła w pewnym momencie, ale nie została całkowicie wstrzymana. Obecnie mamy cztery główne segmenty, które chcielibyśmy rozwijać. Dużą uwagę poświęcimy także nowym technologiom. Chcemy je wykorzystać do uproszczenia i usprawnienia obsługi gości – mówi w rozmowie z  Retailnet Karol Kostyrka, Manager do spraw rozwoju Berlin Döner Kebap w Polsce. Gastronomia powoli odbudowuje się po lockdownach, ale restauratorzy wciąż skarżą się, […]
Berlin_Zielona_Góra

Pierwsza restauracja Berlin Döner Kebap w Zielonej Górze

Sieć Berlin Döner Kebap otworzyła pierwszą restaurację w Zielonej Górze. Znalazła ona dla siebie dobre miejsce w galerii Focus Mall. Jest to  60. restauracja sieci w Polsce.  – Bardzo cieszy nas dalszy rozwój sieci. Otwarcie restauracji w Zielonej Górze to mocne wejście w 2022 rok. – mówi Karol Kostyrka, manager ds. rozwoju. – Punkt w Zielonej Górze jest galeryjny, położony w samym sercu miasta. […]
BDK, Grudziądz

BERLIN DÖNER KEBAP ma w Polsce już 62. lokalizacje

W grudniu br. sieć BERLIN DÖNER KEBAP otworzyła pierwszą restaurację w Grudziądzu. Jest to jednocześnie 62. restauracja sieci w Polsce. Grudniowe otwarcie było kolejnym, w cieszącym się niesłabnącą popularnością modelu franczyzowym. Sieć można odnaleźć m.in. w tak topowych lokalizacjach, jak: Złote Tarasy w Warszawie, Galeria Bałtycka i Forum w Gdańsku czy kompleks Baltic Park Molo w Świnoujściu. Dynamicznie rozwija się także kanał delivery. Ponadto w dwóch lokalizacjach (Szczecin, Gorzów Wlkp.) […]

Berlin Döner Kebap rozszerza koncept Drive

W 2021 roku Berlin Döner Kebap otworzył drugi w swojej historii, po Gorzowie Wielkopolskim, projekt drive thru. Tym razem pojawił się on w Szczecinie, obok Ronda Hakena. Kolejny, wolnostojący lokal sieci, to odpowiedź na sytuację związaną z rynkiem w czasie pandemii. Szybka obsługa, bez wychodzenia z samochodu, to obecny „must have” każdej dużej sieci gastronomicznej – nie tylko w Polsce, ale i Europie. Nawet pomimo tego, że koszty inwestycji w ten format, są zdecydowanie najwyższe. […]