Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for plantwear/

plantwear-prezes-wyrzyk

Plantwear uruchamia nowy kanał sprzedaży

Plantwear podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie tej marki. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK. – Ta współpraca jest dla nas dużym wyróżnieniem, W.KRUK działa prężnie m.in. w segmencie zegarków, generując istotnie duże poziomy przychodów. Nasz partner docenił fakt, jako iż jesteśmy największym producentem […]
plantwear-prezes-wyrzyk

Plantwear rusza z platformą Giftbay na rynku rumuńskim

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, rozpoczyna sprzedaż produktów marki Giftbay w Rumunii. W ofercie platformy giftbay.ro znajdzie się ponad 120 spersonalizowanych prezentów oraz gadżetów – bestsellerów z polskiej wersji strony. Spółka prowadzi już działalność na tamtejszym rynku – w lipcu ubiegłego roku uruchomiona została rumuńska wersja e-sklepu Plantwear. – Dynamiczne wzrosty platformy Giftbay w Polsce, dają nam duże […]
plantwear-prezes-wyrzyk

[WYWIAD] Wiktor Pyrzyk, Plantwear: planujemy uruchomić nawet 50 punktów stacjonarnych 

Docelowo może powstać ok. 30-50 stoisk marek Giftbay i Plantwear. Chcemy rozwijać ten projekt w modelu franczyzowym. Czekamy na finalne otwarcie galerii handlowych – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. Nie jest tajemnicą, że zdecydowana większość przychodów Państwa firmy generowana jest w kanale online. Obecnie posiadacie tylko dwu punkty stacjonarne. Czy macie plany, żeby rozwijać również tradycyjny kanał sprzedaży? […]
plantwear-ekipa

Plantwear nawiązuje współpracę z Monnari

Drewniane akcesoria lifestylowe marki Plantwear poszerzą asortyment znanej marki odzieżowej Monnari. Wraz z początkiem marca, w ramach pilotażu, wybrane produkty spółki trafią do sklepu internetowego kontrahenta. Współpraca ta może znacząco wpłynąć na zwiększenie dostępności produktów Plantwear przy wykorzystaniu zasięgów sklepu e-commerce oraz na dotarcie do nowych grup odbiorców. – Rozpoczęcie współpracy z Monnari to dla nas duże wyróżnienie. Marka ta działa na polskim rynku odzieżowym od ponad 20 […]
plantwear-wyspa

Plantwear zyskuje dzięki zmianie nawyków zakupowych

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w IV kwartale 2020 r. osiągnął ponad 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2019 roku o ponad 16 proc. Narastająco, od stycznia do grudnia 2020 roku spółka wypracowała około 10,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o prawie 17 proc. r/r. – Przychody osiągnięte zarówno w IV kwartale jak […]
plantwear-prezes-wyrzyk

Plantwear uruchomił nową platformę e-commerce

Plantwear, notowany na NewConnect internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych oraz spersonalizowanych prezentów, właśnie poszerzył portfolio swoich marek o JustPlants. W ofercie nowej, trzeciej już platformy e-commerce należącej do spółki, znajdą się rośliny doniczkowe w designerskiej oprawie. – Analizując rynek, dostrzegliśmy coraz silniejszy trend związany ze wzrostem popularności roślin doniczkowych w domach. Moda na dekorowanie mieszkań roślinnością istotnie zwiększyła się wraz z nastaniem pandemii i pracy zdalnej. […]
plantwear-prezes-wyrzyk

Rekordowe przychody Plantwear w 2020 r.

Plantwear w 2020 r. osiągnął 4 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r., kończąc rok z rekordowym poziomem ponad 11,1 mln zł przychodów. Spółka zamknęła kwartał z wynikiem sprzedaży wyższym o 23 proc. r/r. Kwartalna EBITDA wyniosła 267 tys. zł, przy zysku netto na poziomie 131 tys. zł. Mimo wybuchu pandemii spółka dzięki wytężonej pracy kontynuowała rozwój bazy produktowej Plantwear, uruchomiła nową […]