Search Results for sushi-dla-mnie/
Showing results for sushi sushidlamnie
[WYWIAD] Dawid Kościółek, Pink Sushi i Sushi Burrito: Galerie są kluczowe dla naszego rozwoju
Konieczność umiejscowienia restauracji Pink Sushi w galeriach wynika z naszej specyfiki działania. Ważne jest też to, aby lokal znajdował się w tej części galerii, która generuje dużo ruchu
Sieć Koku Sushi podsumowuje 10 lat na rynku i zapowiada kilkanaście nowych lokali
Pierwszy lokal Koku Sushi powstał dekadę temu w Białymstoku. Dzisiaj sieć liczy już 40 restauracji i jest największą tego typu franczyzą w Polsce. Jak zapowiadają twórcy marki, wkrótce sieć powiększy się o kilkanaście nowych lokali Koku Sushi to rodzinna firma, za którą stoi małżeństwo Urszula i Mariusz Olechnowie oraz Piotr Olechno. Wszystko zaczęło się w 2004 roku, kiedy Urszula i Mariusz otworzyli Orient Express […]
[WYWIAD] Andrzej Pelc-Gonera, Sushi Kushi: największy rozwój zawdzięczamy pandemii
[…] rozwój zawdzięcza właśnie pandemii, dzięki temu, że dajemy możliwość tworzenia biznesu, który w okresie pandemii może się chwalić największymi przyrostami sprzedażowymi – mówi w rozmowie z Retailnet Andrzej Pelc-Gonera, twórca sieci gastronomicznych Sushi Kushi i Ramen Shop by Sushi Kushi. W tym roku sieć Sushi Kushi świętuje swoje 10-lecie działalności. Jaka jest kondycja spółki i ile lokali aktualnie działa? Aktualnie Sushi Kushi działa […]
Koku Sushi rozwija sieć i nowy format lokali
Koku Sushi – popularna sieć restauracji rozwijana w oparciu o system franczyzowy, nie wstrzymuje ekspansji pomimo pandemii. Nowy lokal sieci z początkiem lutego br. uruchomiono w Komornikach i działa pod szyldem Sushi Point. Koku Sushi Point mieści się przy ul. Młyńskiej w Komornikach pod Poznaniem i działa wyłącznie w formule na wynos oraz w dostawie. To, jak podkreślają właściciel sieci, koncept skrojony pod nowe czasy – klienci mogą bowiem zamówić dania […]
Koku Sushi: nasza sytuacja finansowa pozostaje stabilna i notujemy wzrost obrotów
[…] roku była zamknięta, nasza sytuacja finansowa pozostaje stabilna i notujemy wzrost obrotów. Niewątpliwie zawdzięczamy to szybkiemu przejściu na rynek delivery i inwestycji w rozwiązania IT – mówi Piotr Olechno, współwłaściciel marki Koki Sushi. W ubiegłym roku sieć Koku Sushi podpisała 9 umów na nowe restauracje. Jak informują przedstawiciele sieci, zgłaszają się też do niej kolejni inwestorzy, którzy z powodu kryzysu chcą się przebranżowić, ponieważ […]
Sushi Kushi podpisała 11 nowych umów najmu
Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi w 2021 roku podpisała 11 umów na nowe restauracje. Jak podała sieć, sprzedaż w tym roku wzrosła o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu. – Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi — mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi. – Nie można jednak zapominać o rosnących w siłę fanach ramenu, której w tym roku […]
Koku Sushi notuje wzrost obrotów i zapowiada nowe otwarcia
Sieć lokali gastronomicznych Koku Sushi zamyka kwartał trzema nowymi otwarciami. – Okazało się, że kuchnia japońska wyjątkowo dobrze radzi sobie w czasach pandemii. Polacy chętnie zamawiają sushi, co znajduje potwierdzenie w rosnących obrotach – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci. Rozwijana w oparciu o system franczyzowy sieć wkrótce powiększy się o kolejnych 9 nowych lokali. Pomimo pandemii, w 2020 r. największa sieć sushi barów […]
Koku Sushi stawia na multifranczyzę
Szczecin został pierwszym miastem, w którym Koku Sushi podpisało umowę z franczyzobiorcą na wyłączność. Oznacza to, że zyskał on gwarancję bycia jedynym partnerem sieci w tej lokalizacji. Obecnie rozmowy na temat multifranczyzy trwają też w kilku kolejnych miastach. Multifranczyza to indywidualna oferta Koku Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę […]
W ubiegłym roku KOKU Sushi przybyło 13 nowych lokali
Sieć sushi barów KOKU Sushi powiększyła się o 13 nowych lokali, a jej obroty wzrosły o 46 proc. w porównaniu do 2020 i wyniosły ponad 60 mln zł. Dodatkowo pojawili się pierwsi multifranczyzobiorcy z miastami na wyłączność, a w Białymstoku rozpoczęto testowanie modelu kuchni centralnej. W 2021 r. KOKU Sushi świętowało dekadę istnienia na rynku – pierwsza restauracja powstała w 2011 r. w Białymstoku. Obecnie sieć liczy już 43 lokale […]
KOKU Sushi wprowadza nowy koncept i otwiera kolejne restauracje
Początek roku przyniósł sieci franczyzowej KOKU Sushi wzrost obrotów na poziomie 18 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Sakana Sushi stawia na Fuzję i otwiera swój siódmy lokal w Polsce
Łódzka Fuzja poszerza grono najemców sektora Food and Beverage. Firma Echo Investment, która prowadzi rewitalizację pofabrycznego terenu w centrum Łodzi, podpisała właśnie umowę z siecią restauracji Sakana Sushi na wynajem blisko 143 mkw.
ECE: Rośnie znaczenia jedzenia na wynos w galeriach handlowych
[…] wytracać doświadczeń zakupowych, to udział jedzenia na wynos wciąż rośnie. O tym, czy zamówienia na wynos to szansa czy zagrożenie dla obiektów handlowych, w rozmowie z Beatą Stefańską, dyrektorem Galerii Łódzkiej oraz Maciejem Zdobychem, właścicielem konceptu Wasabi Sushi. Właściciel Galerii Łódzkiej, czyli ECE, jest wystawcą targów SCF 2022 Fall oraz partnerem AfterParty, które zakończy pierwszy dzień Forum. Jakie są możliwości zwiększenia gastronomicznych obrotów w galeriach handlowych? Beata […]