Search Results for blue-city-sp-z-o-o/
Blue City ze strategią ESG ma zamiar osiągnąć neutralność klimatyczną do 2050 roku
W obliczu zachodzących na naszych oczach zmian klimatycznych, Blue City przyjmuje strategię ESG. - Ograniczenie zużycia energii jest we wspólnym interesie najemcy i centrum handlowego - mówi wiceprezes Blue City Yoram Reshef.
Blue City podsumowuje 2023 i zdradza plany na 2024
Centrum handlowe Blue City zakończyło rok z dobrymi wynikami. Tylko w grudniu przy Alejach Jerozolimskich 179 swoje podwoje otworzyło pięciu nowych najemców.
W Blue City przybywa klientów
Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców. – Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów z różną grubością portfela, unikatową rozrywkę oraz wysoki poziom wynajętej powierzchni. Wpływa to na zadowolenie z odwiedzin i przekłada się na chęć wracania do centrum– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. […]
[WYWIAD] Yoram Reshef, Blue City: Centra handlowe muszą się przyzwyczaić do mniejszych zarobków
Centra handlowe muszą się nauczyć zarabiać mniej, bo inaczej nie przeżyją. Zawsze powtarzam, że najważniejsi są najemcy. Pracujemy dzięki najemcom, a nie odwrotnie. – w rozmowie z SCFNews/retailnet.pl mówi Yoram Reshef , wiceprezes Blue City sp. z o.o. Jak dzisiaj wygląda sytuacja Blue City w porównaniu do jesieni 2019 roku? Jakie są obroty i wyniki odwiedzalności? Większość centrów handlowych już w 2021 roku chwaliła się, że mają więcej klientów, niż […]
[Opinia]Yoram Reshef, Blue City: centra handlowe mają się coraz lepiej
Pandemia, kolejne lockdowny, trudna sytuacja najemców, brak rządowego wsparcia dla wynajmujących, funkcjonowanie w „najwyższym reżimie sanitarnym” i związane z tym restrykcje, niepewność związana z brakiem planu odmrażania gospodarki, to rzeczywistość centrów handlowych w 2021 roku – mijający rok ocenia Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Zarządzający centrami handlowymi podczas każdego z lockdownów ponosili koszty abolicji czynszowej i koszty oferowanych najemcom upustów w czynszach, jednocześnie cały […]
Blue City zorganizowało miejsca noclegowe dla uchodźców z Ukrainy
Warszawskie Centrum Handlowe Blue City oferuje miejsca noclegowe dla uchodźców z Ukrainy, podopiecznych Fundacji Humanosh. W tym celu przystosowano część powierzchni biurowej Blue Office. Od kilku tygodni w biurowcu należącym do kompleksu Blue City działa „Hotel Taras”, czyli miejsce, gdzie tymczasowo mogą się schronić przybywający do Warszawy obywatele Ukrainy. Blue City przygotowało dla nich przestrzeń w części biurowej kompleksu Blue Office. Nazwa […]
Po 3 latach działania Ikea wychodzi z Blue City
Tylko do połowy grudnia tego roku działać będzie sklep IKEA w warszawskim Blue City. Koncept ten otwarto 3 lata temu w formie testowej na powierzchni 4,8 tys. mkw. Ostatni klienci będą mogli zrobić zakupy 12 grudnia. Natomiast Punkt Odbioru Zamówień IKEA dostępny będzie dla klientów tylko do końca listopada. Jak poinformowała IKEA decyzja o zamknięciu jest spowodowana zmianą strategii firmy. IKEA zamierza szukać […]
Rex Concepts: Popeyes w Blue City już działa
Trzecia restauracja w Warszawie została uroczyście otwarta. Tym razem w Blue City. Pierwszy w kolejce do nowej restauracji w Blue City był Dawid, który już od 2:59 rano czekał na otwarcie restauracji.
Znamy lokalizacje kolejnych dwóch restauracji Popeyes w stolicy
Za nami otwarcie pierwszego Popeyes w warszawskich Złotych Tarasach a sieć ogłasza kolejne otwarcia. Jeszcze przed końcem 2023 roku otwarte zostaną Popeyes w Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania) i w Blue City (na poziomie +2, na terenie Food City).
Rex Concepts: Popeyes otwiera kolejną restaurację w Warszawie
14 grudnia w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.
[WYWIAD] Łukasz Gądek, CityFit: ruszamy z nowym konceptem franczyzowym dla mniejszych miast
Zawsze ciekawą dla nas lokalizacją są retail parki, gdyż zwykle dysponują dużymi wygodnymi parkingami bądź znajdują się blisko od miejsca, w którym jest przystanek komunikacji miejskiej. Złotym standardem dla nas jest 5’ piechotą od przystanku lub parkingu do lokalu. To gwarantuje przystępność tej lokalizacji dla klienta. Inne dobre lokalizacje to biurowce i osiedla mieszkalne o dużej gęstości zaludnienia. Posiadanie klubów fitness w tego typu przestrzeni jest bardzo interesujące […]
Master Burger: nowa sieć burgerowni wchodzi do Polski
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.