

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Trzeci w Polsce sklep marki MR.DIY został otwarty 3 stycznia w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Znajduje się na 1. piętrze centrum i zajmuje powierzchnię 654,5 mkw.
Zdaniem ZPPHiU wynajmujący powinni uzgodnić między sobą i zaproponować najemcom standard tzw. zielonych załączników do umów najmu w centrach handlowych. Powinny one przynosić korzyści obu stronom.
Pasaż Grunwaldzki na swój debiut we Wrocławiu wybrał jubiler Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Klienci znajdą w sklepie bogatą ofertę biżuterii i zegarków. Salon znajduje się na poziomie 0.
LCP Properties jest końcowym etapie realizacji M Parku Brzeziny. Do grona jego najemców dołączyli w ostatnim czasie CCC i Worldbox. Tym samym 15 na 16 dostępnych lokali jest wynajęte.
Wstępna sprzedaż online w IV kw. 2024 r. Answear.com wyniosła 546,3 mln zł. Sprzedaż online za 12 miesięcy 2024 r. wyniosła 1 520,4 mln zł i wzrosła o 19,8 proc. rdr.
Dadelo szacuje, iż wstępna wysokość przychodów netto ze sprzedaży w IV kw. ub.r. wyniosła 40 115 tys. zł. Ponadto dodatkowe działania przyniosły w tym okresie wzrost marży brutto o 54%.
Nowy rok Teletorium rozpoczęło od otwarcia nowego punktu w Warszawie. Znajduje się w CH King Cross Praga. Wyspa znajduje się w alejce między McDonald's i DIVERSE, a Grycan, T-Mobile PL i Coccodrillo.
Do grona najemców Galerii Echo w Kielcach dołączyła marka Verona. Znajdujący się na poziomie zero, salon oferuje olśniewającą i zachwycającą biżuterię.
W galerii Posnania swój salon otworzyła marka Auroria Biżuteria. Klienci znajdą tam biżuterię zaręczynową i ślubną, tworzoną ręcznie w poznańskiej manufakturze. Salon znajduje się na poziomie +1.
Klienci Designer Outlet Warszawa mogą dokonywać zakupów w nowo otwartym salonie z modą premium dla kobiet marki Marella. Zajmuje ona lokal o powierzchni 173 mkw.
Grupa InPost w 2024 roku przekroczyła wolumen miliarda obsłużonych przesyłek – osiągając 1 091 644 003 paczek. Stanowi to wzrost o 22% rok do roku. Zainstalowała też ponad 11 500 maszyn Paczkomat.
Na koniec 2024 roku sieć Dino liczyła 2688 sklepów. W 2024 roku otworzyła 283 nowe sklepy. Powierzchnia sprzedaży sklepów wyniosła 1 061,2 tys. mkw. wobec 947,9 tys. mkw. rok temu.