komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Ingka podała, że sprzedaż detaliczna IKEA w FY25 wyniosła 39 mld EUR. Liczba produktów wzrosła o 1,6%, wizyt w sklepach i online o 1,3% i 4,6%, przy spadku przychodów o 1,6%.
Maxi Zoo kontynuuje ekspansję na rynku polskim i zadebiutowała w dwóch miastach – w Bydgoszczy i w Dąbrowie Górniczej. Sieć ma już 157 sklepów w Polsce.
Enata Bread umacnia pozycję marki Gorąco Polecam. Pierwszy lokal formatu zostanie otwarty na stacji Shell w Dalanówku przy S7 Gdańsk–Warszawa. Dostępny będzie także koncept „Szałata i Szok”.
Grupa Kappahl rozwija obecność marki Newbie na rynku polskim. Najnowszy sklep został otwarty w Krakowie i zajmuje ponad 100 mkw. powierzchni sprzedaży.
23 października RTV EURO AGD otwiera swój kolejny salon w Skierniewicach. Mieści się w Parku Handlowym S1. Powierzchnia nowego sklepu to 750 mkw.
Popeyes rośnie w siłę i wkracza do kolejnego miasta. 23 października w Częstochowie otwiera swój 23 lokal w Polsce. Restauracja typu drive-thru zlokalizowana jest przy ul. Popiełuszki 22.
Do UOKiK napływały skargi od klientów empik.com, którzy zgłaszali problemy z realizacją zamówień. W efekcie interwencji prezesa Urzędu spółka zobowiązała się do wypłaty rekompensat konsumentom.
By przetrwać na rynku kluczowa jest umiejętność adaptacji - ten, kto dostosuje się szybciej, wygra - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Marek Gładki, Leasing and Asset Management Director, EPP.
Redkom Development zakończył rozbudowę Ozimska Park w Opolu. Obiekt ma teraz ponad 18 000 mkw. Jest największym parkiem handlowym w mieście i okolicy.
Ptak Outlet rozwija się i modernizuje. Wkrótce salony marek takich jak Divers, Calvin Klein i Douglas zostaną powiększone i odświeżone zgodnie z nowymi standardami centrum.
Posnania udostępniła swoją przestrzeń dla lokalnej społecznie inicjatywy. W Forum Posnania otwarto wystawę poświęconą kobietom opiekującym się dorosłymi dziećmi z niepełnosprawnościami.
G City Targówek poszerza ofertę o nową markę mody męskiej – DAN JOHN. 15 października w warszawskim centrum handlowym zadebiutował pierwszy w Polsce salon tej włoskiej marki.