komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
23 października drogeria dm otworzy pierwszą lokalizację w Skierniewicach. Mieści się w Parku Handlowym S1. Będzie to 68. lokalizacja w Polsce. Powierzchnia sprzedażowa nowej drogerii to 471 mkw.
Enata Bread wprowadził nowy koncept – POZNAJE. Bakery & Restaurant, łączący piekarnię i restaurację z autorskim menu szefa Jarosława Kina. Pierwszy lokal został otwarty w Starym Browarze w Poznaniu.
Sieć Vollmart osiągnęła w Polsce liczbę 12 sklepów. Najnowsze placówki powstały w Przemyślu, Dębicy oraz Białej Podlaskiej. Marka konsekwentnie zwiększa dostępność swojej oferty.
Lidl Polska kontynuuje rozwój sieci. W październiku otwiera aż pięć nowych sklepów – dwa 16 października w Gorzycach i Lubsku oraz trzy kolejne 23 października w Pyskowicach, Kielcach i Świdnicy.
Zmiany demograficzne stawiają rynek przed wyzwaniem – brak strategii grozi problemami, mówi Przemysław Dwojak z GfK–an NIQ company Poland w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl.
Second-hand IKEA to internetowe miejsce typu marketplace uruchomione przez spółkę z ramienia Ingka Group. Wspiera gospodarkę obiegu zamkniętego i rozwój cyfrowych usług ułatwiających życie w domu.
WITTCHEN modernizuje istniejące salony. Od 17 października klienci mogą robić zakupy w zmodernizowanym salonie marki w Rzeszowie o powierzchni niespełna 100 mkw.
Galeria Katowicka APSYS to inkluzywne centrum, otwarte dla wszystkich – rodziców, seniorów, opiekunów zwierząt i osób z niepełnosprawnościami, łączące empatię z niwelowaniem barier.
Grupa Ingka podała, że sprzedaż detaliczna IKEA w FY25 wyniosła 39 mld EUR. Liczba produktów wzrosła o 1,6%, wizyt w sklepach i online o 1,3% i 4,6%, przy spadku przychodów o 1,6%.
Maxi Zoo kontynuuje ekspansję na rynku polskim i zadebiutowała w dwóch miastach – w Bydgoszczy i w Dąbrowie Górniczej. Sieć ma już 157 sklepów w Polsce.
Enata Bread umacnia pozycję marki Gorąco Polecam. Pierwszy lokal formatu zostanie otwarty na stacji Shell w Dalanówku przy S7 Gdańsk–Warszawa. Dostępny będzie także koncept „Szałata i Szok”.
Grupa Kappahl rozwija obecność marki Newbie na rynku polskim. Najnowszy sklep został otwarty w Krakowie i zajmuje ponad 100 mkw. powierzchni sprzedaży.