komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rituals Cosmetics umacnia swoją pozycję na rynku również poprzez modernizację istniejących butików. 15 października ponownie został otwarty odświeżony sklep marki w Gdańsku.
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce. 15 października otworzyła sklep w Dąbrowie Górniczej. Jego powierzchnia sprzedaży to 1149 mkw.
Park handlowy Sekunda we Włoszczowie poszerza ofertę o markę New Yorker. Jedyny w regionie salon zajmie blisko 1300 mkw. i zaprezentuje modę, obuwie oraz akcesoria.
Z danych opublikowanych przez PRCH wynika, że w sierpniu 2025 roku obroty w centrach handlowych były o 3,2% wyższe niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, mimo spadku odwiedzalności o 1,4%.
Wg najnowszego raportu Cushman & Wakefield aktywność deweloperów w sektorze handlowym jest bardzo wysoka. Co więcej, powierzchnia parków handlowych w budowie jest najwyższa w historii.
Z raportu Colliers wynika, że parki handlowe w Polsce umacniają pozycję lidera poza dużymi miastami. Ich udział w nowoczesnej powierzchni handlowej wzrósł z 9% w 2015 r. do 22% w 2025 r.
Porządkowanie portfolio nie wstrzymuje planów – Polska pozostaje kluczowym rynkiem KiK, gdzie firma chce kontynuować ekspansję – mówi Jan Skowron, KiK w rozmowie z Retailnet.pl.
9 lat Posnanii to historia rozwoju i innowacji. Centrum oferuje nie tylko zakupy, lecz także doświadczenia, elastyczność na trendy, relacje i odpowiedzialność społeczną.
Należący do EPP Outlet Park w Szczecinie konsekwentnie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyło właśnie Eobuwie. Nowy salon zlokalizowany jest przy Kids Play, w 3 alejce.
4 października Pabianice zyskały wyjątkowe miejsce stworzone z myślą o najmłodszych. Przy ul. Grota-Roweckiego 8a w centrum handlowym Tkalni² otwarto nowy lokal Xtreme KiDS.
Berlin Döner Kebap konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce i otworzył już 89 restaurację, tym razem w Wałbrzychu. Nowy lokal mieści się w Centrum Handlowym S1 Center.
„Nie wystarczy mieć lokalizacji czy kina. Sukces centrum handlowego zależy m.in. od zbudowania emocjonalnego zaangażowania klientów” — Anna Malcharek, Gemini Holding na #scf2025fall.