[WYWIAD] Paulina Bauer, C&W: w wielu obiektach dalsze oszczędności są trudne do uzyskania

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W tegorocznej XV edycji konkursu PRCH Retail Awards Libero Katowice zdobyło jedno z wyróżnień wśród centrów handlowych. Jego dyrektor – Grzegorz Filipczyk został dyrektorem roku.
15 listopada br. NWZ Akcjonariuszy LPP powołało Marcina Bójko na stanowisko wiceprezesa zarządu firmy. Zmiana związana jest z rezygnacją Przemysława Lutkiewicza z pełnionych funkcji.
W III kw. sprzedaż VRG wyniosła 311,5 mln zł (+4,8% q/q), przy zysku netto w wysokości 10,1 mln zł. Powierzchnia grupy wyniosła 50,5 tys. mkw., o 3,9% mniej r/r.
15 listopada br. Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu. Nowy lokal marki na przestrzeni 182 mkw. będzie oferował nie tylko szeroki wybór kaw i orzeźwiających napojów, ale także przekąski.
Ingka Centres Futures to nowa platforma łącząca doświadczenie obiektów handlowych Ingka Centres z potrzebami firm partnerskich. Platforma ma kształtować przyszłość handlu detalicznego.
Sieć POLOmarket powiększyła się o kolejny sklep w woj. dolnośląskim, tym razem w podwrocławskim Kiełczowie. Nowy POLOmarket otwarty został 14 listopada w najnowszym koncepcie inwestycyjno-handlowym.
OFF Piotrkowska Center wzbogaciło się o kolejne miejsce z modą – Concept Store Pokaz. Powierzchnia salonu to 96 mkw. Concept Store Pokaz to autorski multibrandowy butik dla miłośników mody.
Rozmawiając z szeregiem najemców słyszę jak mówią, że potrzebują powiększyć zajmowaną przestrzeń. Często pojawia się temat sklepów na wschodzie kraju - mówi Mariusz Majkowski, CBRE.
W XV edycji PRCH Retail Awards przyznano 45 nagród, w tym 14 złotych statuetek oraz 28 srebrnych. Dodatkowo jury strategiczne przyznało 3 nagrody specjalne.
W Toruniu powstanie powstanie park handlowy o kubaturze ponad 60 tys. m3. Znajdzie się tam około 25 lokali użytkowych o powierzchniach od 40 do 2193 metrów kwadratowych.
W przedostatnim kwartale br. o 9,5% rdr. zwiększył się ruch w sklepach convenience. W hipermarketach wzrósł nieznacznie, a w supermarketach i dyskontach spadł. Do tego przybyło w nich klientów.
Od 2020 roku małe i średnie parki handlowe dynamicznie rozwijają się w Polsce. Mimo, że rynek osiągnął już dojrzałość, parki handlowe oraz formaty convenience skutecznie wyodrębniły swoją niszę.