

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa CCC w Q2 odnotowała historycznie najwyższy wynik EBITDA w pojedynczym kwartale (481 mln PLN). Okres ten był czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +17% rdr.
Era Park Handlowy Iława był pierwszym parkiem handlowym w regionie. Trwa jego rozbudowa, w wyniku której swoje pierwsze w mieście sklepy otworzą: TEDi oraz Worldbox.
Manufaktura nieustannie urozmaica ofertę gastronomiczną. Na kulinarnej mapie kompleksu pojawiła się nowa restauracja serwująca kuchnię polsko-żydowską- uKALMANA.
Regionalny park handlowy BIG Piła uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Do grona najemców projektu o łącznej powierzchni 38,000 mkw GLA dołączają kolejne marki – w tym drogeria dm.
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli sieci Action. Mocno reprezentowany będzie dział Acquisition. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.
W budowie znajduje się 599,5 tys. mkw. powierzchni, z której ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości. W I połowie br. do Polski weszły kolejne marki, m.in. Guess Jeans z USA,
Enata Bread kontynuuje ekspansję swojego konceptu Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Kolejny lokal został otwarty we Wrocławiu. Do listy 17. piekarnio-kawiarni w tym miesicie dołączyła kolejna.
Biedronka rozszerza swoją obecność na rynku polskim. W okresie od maja do lipca, a także już w pierwszym tygodniu sierpnia Biedronka otworzyła 15 nowych placówek i zmodernizowała kolejne 22 sklepy.
Rada nadzorcza GTC powołała nowych członków zarządu. Są to: Jacek Bagiński, Mihály Ország i Botond Rencz. Zajmą się m.in. planowaniem strategicznym i i zrównoważonym rozwojem biznesu.
Galeria Nowy Świat w Rzeszowie to nowoczesne centrum handlu i usług. Jej potencjał pokaże Womak Holding na targach #scf2025fall, podkreślając ofertę dla marek i lokalnych firm oraz plany rozwoju
31 lipca w ciągu zaledwie 24 godzin LPP otworzył aż 25 nowych salonów Sinsay w 8 krajach. Od Aten przez Belgrad, Zagrzeb po Łódź przybyło aż 16,6 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.
NEINVER rozszerza portfolio marek w warszawskich outletach FACTORY o Skechers. Nowy sklep marki otwarty został w FACTORY Annopol. W FACTORY Ursus Skechers zdecydował się na podwojenie powierzchni.