komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W październiku 2025 r. wzrost sprzedaży detalicznej w porównaniu z analogicznym miesiącem 2024 r. odnotowano między innymi w kategoriach „meble, rtv, agd” oraz„tekstylia, odzież, obuwie”
Grupa PSB Handel zapowiada intensywny rozwój w najbliższych latach. Spółka planuje, że w 2026 r. jej przychody wzrosną do ok. 4,7 mld zł. Kluczowym elementem strategii jest dalsza ekspansja sieci.
Jak Cushman & Wakefield londyńska ulica New Bond Street po raz pierwszy w historii zdobyła tytuł najdroższej lokalizacji handlowej świata. Nowy Świat zajął 35. miejsce.
Wrocław Fashion Outlet to jedyny punkt we Wrocławiu, w którym można znaleźć tak szeroki wybór brandów outdoorowych w jednym miejscu. Wśród nowych propozycji dostępne są Salewa i Trespass.
Od października na Bulvarach Książęcych działa Studio Fitness Academy – butikowy klub, w którym treningi wspiera AI. Wysokostandardowa przestrzeń ma 415 mkw.
Grupa Eurocash, mimo trudnych warunków rynkowych utrzymała stabilne wyniki operacyjne. Przychody w III kw. osiągnęły poziom 7,94 mld zł notując spadek o 4,3% r/r.
Do grona modowych najemców Manufaktury dołączyła właśnie nowa, znana marka – Bimba y Lola. Butik jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej. Zajmuje powierzchnię 90 mkw.
Polacy coraz częściej planują listopadowe wyprzedaże. Google wskazuje, że wyszukiwania „Black Friday” wzrosły o 90% miesiąc przed, co potwierdza rosnącą analizę ofert i kosztów.
27 listopada otworzy swoją pierwszą drogerię w Nysie. Nowy lokal przy Szlaku Chrobrego 7A, w Parku Handlowym FSD, będzie jednocześnie piątą drogerią dm w całym województwie opolskim.
Centrum handlowe Kasztanowa rozpoczyna nowy rok od wzmocnienia oferty handlowo-gastronomicznej. Otworzą się dwa nowe lokale: pierwszy w Pile sklep drogerii dm oraz koncept gastronomiczny Pasta Club.
Designer Outlet Warszawa rozwija swoją ofertę z kategorii wyposażenia domu. W listopadzie dołączyła do listy najemców polska marka – Krosno. Nowy salon zajął lokal o powierzchni 116 mkw.
M1 Radom przyciąga nowych najemców. Do grona marek dołączył HalfPrice, a CCC przedłużyło umowę. W sumie nowe i przedłużone kontrakty obejmują ponad 2100 mkw. powierzchni.