komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Family Partners – kolejny generalny wykonawca wśród uczestników #scf2025fall
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli firmy Family Partners. Będą oni reprezentować zarówno dział leasingu, jak i ekspansji i rozwoju. Targi #scf2025fall odbędą się w Warszawie.
ELEMENTY ma już siedem lokalizacji na polskim rynku
ELEMENTY otwierają swój siódmy butik w Polsce. Po Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Krakowie, przyszedł czas na województwo śląskie. Na 26 sierpnia zaplanowane jest otwarcie w Silesii City Center.
Zagraniczna ekspansja Kodano Optyk nabiera tempa
Kodano Optyk otworzyła trzeci salon w Czechach. Mieści się w Aupark Hradec Králové. Kontynuuje też ekspansję też w Słowacji, gdzie niedługo zostanie otwarty 3. salon.
GUS: w lipcu odzież i obuwie odnotowały duży wzrost sprzedaży
Jak podał GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lipcu była wyższa niż przed rokiem o 4,8% Wśród kategorii, które zanotowały w lipcu wzrost są m.in. "tekstylia, odzież, obuwie (o 14,7%).
EPP: Galeria Młociny ma nowego najemcę premium
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do grona najemców dołączyła marka Almarah Perfumes. Otworzyła ona pierwszy stacjonarny w obiekcie. Znajduje się na poziomie 0.
Mocny zespół działu najmu KLEPIERRE na #scf2025fall
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu najmu firmy KLEPIERRE. Przewodniczyć jej będzie Agata Dubowik, Dyrektor Działu Najmu.
Karol Wilczko i Karol Kożusznik na czele zespołu Kodano Optyk na #scf2025fall
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli Kodano Optyk. Przewodniczyć im będzie Karol Wilczko, wiceprezes zarządu oraz Karol Kożusznik, członek zarządu / dyrektor ds. ekspansji i rozwoju.
Mateusz Kolański, VRG: wyniki kolejnego kwartału potwierdzają słuszność obranego kierunku
W pierwszej połowie br. Grupa VRG osiągnęła sprzedaż w wysokości 671,20 mln zł, o 8,4% wyższą niż w roku poprzednim. Korzystne dynamiki sprzedaży notowano zarówno w kanale online, jak i offline.
W ciągu 2 lat Woolworth uruchomił w Polsce 56 sklepów
Sieć Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polskim i otwierzyła trzeci sklep w Warszawie. Mieści się w parku handlowym przy ul. Głębockiej 13. Posiada powierzchnię sprzedaży wnoszącą 667 mkw.
SMYK otwiera pierwszy sklep u naszych południowych sąsiadów
Grupa SMYK otworzyła swój pierwszy własny sklep stacjonarny w Słowacji. Został uroczyście otwarty 22 sierpnia w centrum handlowo-rozrywkowym Bory Mall w Bratysławie. Ma powierzchnię ok. 600 mkw.
Grupa Dino ma już 2835 marketów na polskim rynku
W I półroczu przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8% wyższe niż w I pół. 2024 r. Na koniec czerwca 2025 r. sieć posiadała 2835 sklepów, o 331 więcej niż rok wcześniej.
Carrefour rozwija nowy koncept skierowany do osób aktywnych fizycznie
Carrefour Polska wprowadza na rynek nowy koncept skierowany do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowy styl życia. “Active Food” to nowa kategoria produktów w sklepach Carrefour.