

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od 28 sierpnia galerii Agora Bytom robić zakupy w sklepie Rituals. W nowym salonie z łatwością wyposażą się w luksusowe kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu.
Grupa LPP uruchomi pakiet pomocy dla osób dotkniętych skutkami powodzi w południowej Polsce. Fundacja LPP, w ramach współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, przekaże 20 tys. sztuk odzieży.
Marka Mammut otworzyła kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie.
RSB Real Estate planuje realizację pierwszego parku handlowego w Goleniowie. Obiekt o projektowanej powierzchni 7 400 mkw. GLA zostanie usytuowany na działce o powierzchni 2,5 ha.
W ścisłym centrum Wałbrzycha powstanie duży park handlowy na ponad 10.000 mkw. GLA. Będzie on łączył funkcje handlowe i przesiadkowe dla głównego węzła transportowego Wałbrzycha i całego regionu.
W ub.r. podpisaliśmy aż 52 nowe umowy najmu na powierzchnię ponad 7000 mkw. GLA oraz przedłużyliśmy 170 umów z dotychczasowymi najemcami - mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour.
LCP Properties otworzył M Park Olsztyn, swój 49 park handlowy pod marką M Park w Polsce. Nowy obiekt to łącznie 3.100 mkw. powierzchni GLA z sześcioma najemcami.
Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę centrum handlowego wzmocniły marki RYŁKO, Sunset Suits, Czas na Herbatę oraz Pitbull.
W ostatnich miesiącach Galeria Bałtycka rozwijała ofertę zakupową. Najbardziej znaczącą zmianą było otwarcie lokali hiszpańskiej grupy Inditex, które otworzyły się w nowych przestrzeniach.
Nowe salony outletowe, relokacje i większe powierzchnie sprzedaży znanych sieci – tak zmieniało się portfolio marek w outletach FACTORY. Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tys. mkw. powierzchni.
OFF Piotrkowska Center to wyjątkowy projekt mixed-use, a zarazem przykład udanej rewitalizacji. Całość dopełni budynek FERN, oferujący blisko 8,5 tys. mkw. handlowo-usługowej i biurowej.
Marka Subway wprowadza kolejne nowości. Od 18 września odwiedzający centrum mogą cieszyć się zmodernizowanym wnętrzem restauracji. Lokal znajduje się na poziomie +2.