Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nieustannie przybywa wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w centrum konferencyjnym EXPO XXI. Jednym z nich jest sieć hoteli B&B Hotels Polska.
Ofertę Galerii Rumia poszerzyła się o nowy sklep. Do grona najemców centrum handlowego dołączył salon marki z zabawkami YUPI, który podpisał umowę na wynajem powierzchni 142 mkw.
25 lipca w Parku Handlowym VENDO PARK II otwarty zostanie pierwszy w Skarżysku-Kamiennej salon sieci RTV Euro AGD. Sala sprzedaży lokalu będzie mieć powierzchnię 500 mkw.
Klienci Centrum Handlowego Riviera w Gdyni mogą już robić zakupy w nowym salonie TATUUM. Sklep prezentuje nowy, odświeżony koncept. Znajduje się on na poziomie 0.
Do listy najemców Galerii Kaskada w Szczecinie dołączyła Żabka. Klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę na przekąskę czy coś zimnego i przyjść do sklepu sieci, który znajduje się na poziomie -1.
Wydłużyła się lista najemców Galerii Wiślanka w Żorach. Tym razem nowy sklep otworzyła sieć Ale Animale. Klienci znajdą w nim najwyższej jakości asortyment dla domowych pupili.
Lista wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w centrum konferencyjnym EXPO XXI, liczy obecnie 43 firmy. Wśród nich jest Karuzela Holding.
Sklep sieci OCHNIK w Centrum Handlowym Pogoria ponownie otworzył swoje podwoje dla klientów. Powstał on w nowej koncepcji "shop in shop". Nowo otwarty lokal marki zajmuje powierzchnię 289 mkw.
YES umacnia swoją pozycję na Słowacji. Otworzyła tam swój trzeci salonu. Tym razem lokal zlokalizowany jest na parterze Centrum Handlowego Aupark Žilina.
25 września na mapie Centrum Handlowego 3 Stawy pojawi się nowy salon. Swój sklep otworzy Sinsay. Klienci będą mogli robić zakupy na niemal 600 metrach kwadratowych.
W Łodzi powstaje Quantum Park Łódź. Znamy pierwszych najemców. Swoje szyldy już powiesiły marki, takie jak TEDi, Smyk, Woolworth i MediaExpert.
21 centrów prowadzonych przez NEINVER osiągnęło ponad 763 mln euro sprzedaży w pierwszej połowie br. co oznacza wzrost sprzedaży o 8 %. Przyjęły one w tym czasie ponad 33 mln odwiedzających.