komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
ALDI URBAN, czyli rozwój w najnowszym koncepcie
28 maja swoje podwoje dla klientów otworzył najnowszy sklep dyskontera zaprojektowany w koncepcie ALDI URBAN. Nowa placówka w Warszawie, jest już 15. sklepem sieci w stolicy i 371. w skali kraju.
Jędrzej Wittchen: inwestujemy w centrum logistyczne w Palmirach
Biorąc pod uwagę bieżącą sytuację rynkową oraz planowaną rozbudowę centrum logistycznego w Palmirach, zarząd WITTCHEN rekomenduje, aby cały zysk za ub.r. pozostawić w spółce.
Empik stawia na rozwój omnikanałowych narzędzi marketingowych
Empik poszerza ofertę reklamową i kontynuuje rozwój narzędzi promocyjnych dla partnerów. Obok Empik Ads marka otworzyła przed reklamodawcami nowe możliwości promocji
LPP: 10 nowych salonów Sinsay w jeden dzień
W swojej strategii LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. 22 maja 2025 roku swój debiut świętowało 10 nowych salonów Sinsay w 8 europejskich krajach.
EPP: Galeria Echo wzmacnia ofertę gastronomiczną
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. W nowoczesnej odsłonie wróciła po metamorfozie cukiernia Sowa. Znajduje się na poziomie-1, w sąsiedztwie sklepu KiK.
300 mkw. dla sportowców w krakowskim M1
M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił nowy salon marki 4F. Zajmuje 300 mkw. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.
#scf2025fall: drogerie dm debiutują jako wystawca targów SCF
Wśród wystawców wrześniowej edycji SCF 2025 Fall jest coraz więcej Najemców. W roli wystawcy debiutują drogerie dm. Targi odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.
Grupa Muszkieterów uruchamia kolejny sklep Bricomarché
Czarnków dołączył do grona miast z własnym Bricomarché. Nowa placówka sieci została otwarta 28 maja 2025 roku przy ul. Gdańskiej 44. Powierzchnia sklepu to 1770 mkw.
[BADANIE]: Sieci handlowe zwiększają nakłady gazetek promocyjnych
W I kw. br. sieci handlowe wydały o 16,6% więcej gazetek promocyjnych niż w analogicznym okresie ub.r. Komentujący te dane eksperci przekonują, że sklepy nadal muszą walczyć na promocje.
[ANALIZA] EY: tylko co co dziesiąta firma z sektora handlu z sukcesem zaimplementowała AI
Wyniki badania EY wskazują, że tylko 10% przedsiębiorstw z branży handlowej ma za sobą pierwsze wdrożenie AI. Jednocześnie długi proces analiz możliwych rozwiązań przekłada się na skuteczność.
EPP: czołowy najemca Galerii Młociny w nowej odsłonie
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Klienci znajdą teraz sklep CCC Shoes & Bags w nowej lokalizacji. Salon jest dwupiętrowy i znajduje się na poziomie 0 oraz poziomie 1.
Stephan Borchert, Pepco: naszym celem na 2025 jest otwarcie 250 nowych sklepów
Grupa Pepco kontynuuje ekspansję. Celem grupy na 2025 r. jest otwarcie ok. 250 nowych sklepów, przy czym otwarcia nowych sklepów dotyczyć będą głównie marki Pepco.