komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Już w listopadzie mieszkanki i mieszkańcy Radomia oraz okolic mogą skorzystać z nowego Studia Planowania i Zamówień IKEA. Punkt IKEA został zaaranżowany na ponad 130 mkw.
Cukiernia Sowa umacnia swoją pozycję na rynku. W Lublinie został otwarty największy lokal w historii sieci. Nowy punkt zajmuje ponad 250 mkw. przestrzeni.
Polski rynek handlowy rośnie – do połowy 2025 r. osiągnął 17,9 mln mkw. GLA. 19% to parki handlowe, 9% centra convenience. Rośnie też zainteresowanie inwestorów obiektami w mniejszych miastach.
15 listopada, MR.DIY otworzy swój sklep o powierzchni 800 mkw. w gorzowskiej Askanie. Mieszkańcy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty salonu zlokalizowanego na najniższym poziomie galerii.
Medicover umacnia pozycję sieci klubów fitness Well Fitness.. W Krakowie został otwarty 83 klub sieci fitness. Nowa lokalizacja oferuje 2000 mkw. nowoczesnej przestrzeni treningowej.
Xtreme Fitness Gyms liczy już 131 klubów fitness w całym kraju. Sieć otworzyła kolejną lokalizację – tym razem w Morągu. Nowy klub przy ul. Władysława Jagiełły 1 to 676 mkw. przestrzeni.
Od 28 października klienci Carrefour Polska zrobią zakupy spożywcze i przemysłowe w aplikacji “Mój Carrefour”, która z narzędzia lojalnościowego stała się pełnoprawnym kanałem e-commerce.
29 października, po kompleksowej modernizacji i rozbudowie ponownie otwarto salon marki Apart we Wrocławiu. Butik jubilerski zajmuje teraz łącznie blisko 140 mkw.
W ostatnich dniach października Cieszyn i Wołomin dołączyły do zakupowej mapy dm. Drogeria w ten właśnie sposób ma już okrągłe 70 punktów w Polsce.
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce i otworzyła dwa nowe sklepy. 30 października zostały otwarte nowe placówki w Cieszynie i Włocławku.
Stawiamy na różnorodność – Soho ma łączyć mieszkania, restauracje, sklepy, usługi i zieleń w jednym przyjaznym miejscu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paulina Petynka, Yareal Polska.
BREUNINGER.COM świętuje czwarte urodziny obecności na rynku polskim i 17. na rynku niemieckim. Od początku pojawienia się w Polsce oferuje swoim klientom najszerszy asortyment mody blisko 1500 marek.