komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[ANALIZA] Cushman & Wakefield: Nowy Świat wśród najdroższych ulic świata
Jak Cushman & Wakefield londyńska ulica New Bond Street po raz pierwszy w historii zdobyła tytuł najdroższej lokalizacji handlowej świata. Nowy Świat zajął 35. miejsce.
VIA OUTLETS: Wrocław Fashion Outlet z mocną ofertą dla miłośników sportów zimowych
Wrocław Fashion Outlet to jedyny punkt we Wrocławiu, w którym można znaleźć tak szeroki wybór brandów outdoorowych w jednym miejscu. Wśród nowych propozycji dostępne są Salewa i Trespass.
Benefit Systems otwiera we Wrocławiu klub z treningami wspieranymi AI
Od października na Bulvarach Książęcych działa Studio Fitness Academy – butikowy klub, w którym treningi wspiera AI. Wysokostandardowa przestrzeń ma 415 mkw.
Paweł Surówka, Eurocash: naszą ambicją jest powrót na ścieżkę rentownego wzrostu
Grupa Eurocash, mimo trudnych warunków rynkowych utrzymała stabilne wyniki operacyjne. Przychody w III kw. osiągnęły poziom 7,94 mld zł notując spadek o 4,3% r/r.
APSYS: Manufaktura powiększa segment „accessible luxury” – Bimba y Lola otwiera butik
Do grona modowych najemców Manufaktury dołączyła właśnie nowa, znana marka – Bimba y Lola. Butik jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej. Zajmuje powierzchnię 90 mkw.
[RAPORT] Google: Polacy planują Black Friday z kalkulatorem w ręku
Polacy coraz częściej planują listopadowe wyprzedaże. Google wskazuje, że wyszukiwania „Black Friday” wzrosły o 90% miesiąc przed, co potwierdza rosnącą analizę ofert i kosztów.
Drogeria dm zadebiutuje w kolejnym mieście
27 listopada otworzy swoją pierwszą drogerię w Nysie. Nowy lokal przy Szlaku Chrobrego 7A, w Parku Handlowym FSD, będzie jednocześnie piątą drogerią dm w całym województwie opolskim.
G City: początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć
Centrum handlowe Kasztanowa rozpoczyna nowy rok od wzmocnienia oferty handlowo-gastronomicznej. Otworzą się dwa nowe lokale: pierwszy w Pile sklep drogerii dm oraz koncept gastronomiczny Pasta Club.
ROS Retail Outlet Shopping: Designer Outlet Warszawa wzmacnia ofertę segmentu home
Designer Outlet Warszawa rozwija swoją ofertę z kategorii wyposażenia domu. W listopadzie dołączyła do listy najemców polska marka – Krosno. Nowy salon zajął lokal o powierzchni 116 mkw.
EPP: M1 Radom przyciąga nowych najemców – – HalfPrice w ofercie centrum
M1 Radom przyciąga nowych najemców. Do grona marek dołączył HalfPrice, a CCC przedłużyło umowę. W sumie nowe i przedłużone kontrakty obejmują ponad 2100 mkw. powierzchni.
Nowy numer magazynu SCF jest już dostępny!
Ukazał się listopadowy numer SCF Magazine, który w tradycyjnej, papierowej wersji trafi do ponad 3 tys. Czytelników, a także jest dostępny w wersji elektronicznej.
BIG STAR umacnia swoją obecność na rynku i otwiera nowy salon w Olkuszu
22 listopada marka BIG STAR otworzyła nowy salon w Olkuszu, w parku handlowym N-Park. Lokal ma powierzchnię 140 metrów kwadratowych i został zaprojektowany w aktualnym koncepcie firmy.




