komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kuchnia Marché ruszyła z największym lokalem w Polsce
W Warszawie otwarto największy lokal Kuchni Marché w Polsce. Restauracja zajmuje ponad 700 mkw. i oferuje szeroki wybór dań w formie bufetu na wagę przygotowywanych na oczach gości.
Zmiana na kluczowym stanowisku w G City Europe
8 września Or Ackerman objął stanowisko CEO G City Europe, zastępując Eshela Pesti, który pełnił tę funkcję przez ostatnie dwa lata. G City jest wystawcą targów #scf2025fall.
Gemini Park Tychy stawia na kompleksowość i zapowiada otwarcie Woolworth
Oferta Gemini Park Tychy poszerzy się o nową markę z segmentu dyskontów niespożywczych. Do grona najemców tego centrum dołączy Woolworth. Zajmie lokal o powierzchni blisko 1500 mkw.
Marcin Klammer, PRCH: rynek jest w fazie stabilnego wzrostu
PRCH opublikował dane dotyczące kondycji rynku centrów handlowych w Polsce. W pierwszych 6. miesiącach br. obroty w centrach handlowych wzrosły o 1,1% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
Mocny zespół Gemini Holding na targach #scf2025fall
Wśród uczestników jesiennej edycji Forum obecni będą przedstawiciele działu leasingu Gemini Holding. Przewodniczyć im będzie Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzający i Joanna Zemczak, Head of Lease.
Sprzedaż w Europie Środkowo-Wschodniej napędza wyniki Grupy AmRest
W II kw. Grupa AmRest kontynuowała trend wzrostowy osiągając sprzedaż na poziomie 641,7 mln EUR.Na koniec kwartału zarządzała siecią 2103 restauracji, otwierając w tym okresie 21 nowych lokali.
Jan Skowron, KiK: świętujemy 3 miliony uczestników karty myKiK
KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 r., w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników.
[WYWIAD] Ada Walentek, Nhood: Jedna trzecia rynku wymaga modernizacji
W procesie transformacji centrum handlowego najtrudniejsze jest dopasowanie koncepcji zmian do realnych potrzeb lokalnego rynku - mówi Ada Walentek, Nhood Polska.
MAXIMA GRUPĖ: w pierwszym półroczu przybyło 14 Stokrotek
Skonsolidowane przychody spółek zarządzanych przez MAXIMA GRUPĖ, UAB w I półroczu 2025 roku wyniosły 3,07 mld euro. Spośród 23 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 14 powstało w Polsce.
Focus Park w Rybniku świętuje swoją pełnoletność
Focus Park kończy 18 lat i zaprasza rybniczan do wspólnego świętowania. Z okazji jubileuszu centrum przygotowało loterię z wyjątkowymi nagrodami. Do wygrania jest m.in. nowoczesny Fiat 600 hybrid.
JYSK wprowadza nową strategię, aby stać się pierwszym wyborem klientów
W ramach nowej globalnej strategii JYSK planuje zainwestować 2 mld DKK w rozwiązania IT oraz skupić się na otwieraniu nowych sklepów na istniejących rynkach i w dużych metropoliach.
DOMOTEKA wzbogaciła się o kolejnego najemcę
DOMOTEKA konsekwentnie rozwija portfolio marek. Ostatnio mapa handlowa obiektu wzbogaciła się o sklep marki RAMARO. Salon o powierzchni blisko 300 mkw. zawitał na pierwsze piętro DOMOTEKI.