komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Mex Polska zwiększyła sieć do 60 lokali i debiutuje z autorskim konceptem
Mex Polska S.A. konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji portfolio gastronomicznego. W nocy z 3 na 4 października w krakowskim Pasażu Bielaka zadebiutował nowy format – Barrio Latino.
Mallson: warszawskie Siekierki z Biedronką w Placu Wiślanym!
Na warszawskich Siekierkach zostanie otwarty nowy sklep sieci Biedronka. Dyskont zajmie powierzchnię 1.260 mkw. i stanie się jednym z głównych najemców Placu Wiślanego.
Thai Wok wprowadza nowy koncept gastronomiczny
Thai Wok uruchamia nowy koncept – WOKy by Thai Wok. Pierwszy lokal otwarto 1 października we Wrocławiu. Marka chce przybliżyć autentyczne smaki Azji w przystępnych cenach także w mniejszych miastach.
Obiekty z portfolio Ingka Centres inspirują do spotkań
W świecie szybkich transakcji łatwo zapomnieć, że zakupy to coś więcej niż obowiązek. Centra Ingka Centres tętnią życiem, emocjami i bliskością, tworząc codzienność pełną znaczeń i małych gestów.
W tym roku Dino otworzyło już 245 nowych sklepów
Sieć Dino liczy 2933 sklepy; 245 nowych sklepów otwartych od początku 2025 r. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1159,6 tys. mkw. wobec 1014,7 tys. mkw. rok temu.
Xtreme Fitness Gyms ma już 127. lokalizacji
1 października przy ul. Pijarskiej 123, na terenie Parku Handlowego Redkom Park, otworzył się klub Xtreme Fitness Gyms. To już 127. lokalizacja w Polsce i 15. klub w województwie mazowieckim.
Pierwszy sklep IKEA w sercu Podbeskidzia już otwarty
W Centrum Handlowym Gemini Park swoje drzwi otwiera nowy kompaktowy sklep IKEA – pierwszy taki format w Polsce i jeden z kilku pilotażowych na świecie. To ważny krok w rozwoju marki.
APSYS: Manufaktura wśród ikon światowego retailu
Manufaktura w Łodzi trafiła do TOP 15 najbardziej wpływowych projektów handlowych świata ostatnich 30 lat według MAPIC – jako jedyna z Polski w tym międzynarodowym zestawieniu.
Sklepy LPP dostępne już na 44 rynkach – Sinsay zadebiutował w Azerbejdżanie
Kolejnym rynkiem, na którym debiutuje Grupa LPP jest Azerbejdżan, gdzie 3 października otwarty został pierwszy salon Sinsay w stolicy kraju, Baku. Do końca roku marka uruchomi tam około 8 sklepów.
Grupa WITTCHEN z lekkim wzrostem sprzedaży w III kwartale br.
Według wstępnych szacunków, w III kw. Grupa WITTCHEN osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 119,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 4% w porównaniu z tym samym okresem 2024 roku.
Kaufland umacnia swoją pozycję na rynku polskim
Od 2 października mieszkańcy Limanowej mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland Jego powierzchnia sprzedaży to ponad 2000 mkw. W pasażu handlowym dostępne są sklepy i punkty usługowe.
Pepco Group chce pozyskać fundusze dzięki emisji obligacji
W pełni zależna spółka Pepco Group, PEU (FIN) plc, zawarła umowę programu emisji obligacji. Może emitować obligacje w wielu emisjach, do łącznej maksymalnej kwoty 2 000 000 000 PLN.




