[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W ostatnim tygodniu maja Intermarché uruchomiło dwie stacje paliw. Łącznie w Polsce funkcjonuje już 70 stacji paliw Intermarché. Nowe placówki zlokalizowane są w Zielonej Górze.
Galeria Wiślanka mimo iż jest młodym obiektem handlowym na mapie miasta Żory, szybko stała się główną destynacją zakupową dla mieszkańców ale też miejscem spędzania wolnego czasu.
ECE Projektmanagement, jeden z europejskich liderów rynku centrów handlowych, będzie Strategicznym Partnerem targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024.
Komputronik zamknął 31 marca drugie półrocze roku obrachunkowego przychodem ze sprzedaży w wysokości 843 398 tys. zł i zyskiem operacyjnym na poziomie 9 923 tys. zł.
Grupa InPost ma już 7 000 urządzeń Paczkomat w Wielkiej Brytanii oraz ponad 1600 punktów odbioru i nadania (PUDO). Łącznie InPost ma 37 703 Paczkomatów w całej Europie.
W I kwartale br. obroty najemców w centrach handlowych były o 6% wyższe niż w tym samym okresie 2023 r. Więcej też klientów odwiedziło centra handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
25 maja w Pasażu Łódzkim został otwarty salon W.KRUK. Na powierzchni ponad 90 mkw. klienci znajdą ekspozycję szerokiej gamy produktów oferowanych przez tę polską sieć biżuteryjną.
Wartość aktywów Grupy Echo Investment na koniec marca br. wyniosła ponad 6,2 mld złotych. Galeria Młociny oraz Libero zachowały stabilną pozycję na lokalnych rynkach dzięki poszerzaniu oferty.
"W tym momencie skupiamy uwagę na kanałach onlinowych, nie zapominając jednak o sklepach stacjonarnych" - mówi Sylwia Nieckarz-Kośla, członek zarządu Esotiq & Henderson.
Duży Ben przyczynił się do wzrostu sprzedaży w segmencie Projektów Grupy Eurocash o 21 proc. w 2023 r. Sieć tę wyróżnia na rynku wielokanałowe narzędzia i wysoki poziom obsługi klienta.
W czerwcu w Outlet Lublin zostaną otwarte dwa nowe lokale. Na powiększenie swojego sklepu zdecydował się Ochnik. Do grona najemców dołączyła także Fabryka Ogólnego Rozwoju.
Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, Spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży i otwiera stacjonarne sklepy.