[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Wittchen uruchomiła swój pierwszy salon w Niemczech. Wittchen zamierza w tym roku otworzyć także własne sklepy stacjonarne w Austrii oraz kolejne salony w Rumunii.
Redkom Development buduje w Bielsku-Białej park handlowy. Ma on zostać otwarty pod koniec roku. Martes Sport już zdecydował o wejściu do tego parku handlowego.
17 maja w Galerii Olimp w Lublinie w miniony swój lokal otworzyła marka modowa Moodo. Jest to jedyny lokal tej firmy w Lublinie. Sklep zajmuje powierzchnię blisko 300 mkw.
Rada Nadzorcza VRG powołała nowy zarząd firmy. Na jej czele stanął Mateusz Kolański. Wiceprezesami są: Marta Fryzowska, Łukasz Bernacki i Michał Zimnicki.
Już w najbliższych dniach zostanie otwarty pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach. To wydarzenie nie tylko będzie okazją do zapoznania się z wyjątkowymi produktami marki.
Prezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, związane z akcją promocyjną „Magia Rabatów – Zabawki i Książki.
Zarządzany przez APSYS Tulipan w Łodzi istnieje już 25 lat. Z okazji jubileuszu na klientów szereg atrakcji i wyjątkowych eventów, w których będzie można wygrać urodzinowe nagrody.
W ostatnich latach zagrożenie pożarowe w centrach handlowych znacząco wzrosło. To rodzi zupełnie nowe wyzwania - pisze Rafał Bomba, Menedżer Operacyjny, Securitas Polska.
Trzeba zrozumieć rynek ukraiński, wyczuć jego potrzeby i stworzyć niepowtarzalną ofertę - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Andrii Zhuk, prezes zarządu Retail Association of Ukraine (RAU)
16 maja został otwarty w Lublinie pierwszy sklep od szyldem Woolworth. Znajduje się on w Galerii Olimp. Klienci mogą robić zakupy w lokalu o powierzchni ponad 1330 mkw. na piętrze centrum.
W Toruniu powstaje nowy park handlowy. Będzie on zlokalizowany przy ul. Fortecznej 10. Będzie miała 10 000 mkw. Jego oddanie do użytkowania jest planowane na listopad 2024 r.
Całkowita kwota wartości dodanej, wytworzonej przez Grupę i współpracujących z nią franczyzobiorców, wyniosła aż 9,1 mld zł, czyli o 30% więcej niż w 2022 r.