komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Gemini Holding: 85 umów najmu i wysoki poziom komercjalizacji
Centra handlowe Gemini Holding w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach podpisały w minionym roku 85 umów najmu na łączną powierzchnię prawie 27 tys. mkw. Wśród nich 20 kontraktów to nowe marki.
HOMEPARK Janki ma coraz dłuższą liste najemców
Oferta HOMEPARK Janki powiększa się o markę z sektora wyposażenia wnętrz. Świat Podłóg uruchomił swój nowy salon. Nowy punkt sprzedaży zajmuje powierzchnię blisko 70 mkw.
[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na SCF pokażemy wszystkie najnowsze projekty
Na naszym stoisku podczas SCF 2025 Spring zaprezentujemy parki handlowe, które planujemy oddać do użytku w przeciągu 2 najbliższych lat - w rozmowie z Retailnet.pl mówi Elżbieta Kutrasińska.
[#scf2025spring] 8-osobowy zespół leasingu Ingka Centres Polska na wiosennych targach
Na #scf2025spring przybędzie mocna ekipa Ingka Centres Polska. Obecnych będzie ośmiu przedstawicieli działu leasingu. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia w Warszawie
Grupa InPost: rekordowe wyniki w roku 2024
InPost odnotowaa rekordowy rok pod względem przychodów – które wzrosły o 23,5% r/r do 10,9 mld zł, a skorygowana EBITDA osiągnęła poziom 3,6 mld zł. Wolumen przesyłek za rok 2024 wyniósł 1,1 mld.
EPP sprzedało centrum handlowe Power Park Olsztyn
BIG Poland przejął od EPP Power Park Olsztyn – centrum handlowe położone w południowej części Olsztyna. Power Park Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu.
VIA Outlets: kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija. Zakończona rozbudowa salonów Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów sklepy w nowych konceptach.
Redkom Development: trwa komercjalizacja parku handlowego Silesiana w Dzierżoniowie
Strategia komercjalizacji parku handlowego Silesiana zakłada stworzenie kompleksowej przestrzeni zakupowej, łączącej czołowe marki i usługi w jednym miejscu. Projekt realizuje Redkom Development.
Carrefour staruje w Warszawie z pierwszym w Polsce kids-shopem
Sieć Carrefour przejęła sklep od Biedronki, unowocześniła i urządziła zgodnie z najnowszą wizją kids-shopu przyszłości. Placówka mieści się w Smart Kids Planet w Warszawie.
[ANALIZA] Santander Consumer Bank: Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami
Zakup towarów z drugiej ręki staje się coraz bardziej popularny wśród konsumentów. Ponadto 83 proc. Polaków wskazuje, że korzysta z porównywarek cenowych przed dokonaniem zakupu.
Sieć Jula otworzyła czwarty sklep w stolicy
Jula dołączyła do grona najemców Pasażu Górczewskiego na warszawskim Bemowie. Nowy sklep otworzył się dla klientów 27 marca i zajmuje 2 200 mkw. powierzchni najmu.
Ruszyła budowa pierwszego etapu kolejnego Smart Parku
Smart Park Poland oficjalnie rozpoczął budowę parku handlowego w Namysłowie. W pierwszym etapie inwestycja obejmie 8 000 mkw. GLA. Otwarcie obiektu planowane jest na drugą połowę 2025 roku.