komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Niepewność rynku, zmiany regulacyjne i rosnące wymagania użytkowników zwiększają znaczenie profesjonalnego doradztwa strategicznego w nieruchomościach.
Centrum Handlowe Auchan Gdańsk kończy rok z 100% wynajmem powierzchni. Wynik potwierdza silną pozycję obiektu na rynku oraz skuteczność strategii i kompetencje zespołu Nhood Services Poland.
Hebe kontynuuje ekspansje na rynku polskim. 28 listopada 2025 w Chorzowie otwarto nowy sklep Hebe. Lokal mieści się w centrum handlowym Vendo Park
Rok 2025 był dla RGL wyjątkowy. Firma zamknęła ten rok z bilansem 8 otwarć i blisko 43 000 mkw. GLA oddanych do użytku w całej Polsce. Wśród nich znalazło się 6 nowych SMART PARKów.
13 grudnia w Gorzowie Wielkopolskim zadebiutowała sieć Popeyes. Otworzyła swój pierwszy lokal w mieście: restaurację typu Drive-Thru przy ulicy Jedwabniczej 2/4.
LPP umacnia pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej i Azji Centralnej. Spółka wchodzi do Gruzji – 46. rynku w portfolio. Debiut Sinsay w Tbilisi to kolejny krok ekspansji zagranicznej.
Przedświąteczny czas w Placu Unii upływa w wyjątkowej atmosferze. Cały kompleks rozświetlają efektowne dekoracje i iluminacje. Wraz z początkiem grudnia ruszyły także liczne akcje dla klientów.
W Polsce rośnie popularność świątecznych prezentów dla zwierząt. Badania Fressnapf i Maxi Zoo pokazują, że 62% Polaków obdarowuje pupili. To już trend, który wpływa na rynek produktów dla zwierząt.
W tym roku 49,8% Polaków planuje oszczędzać na święta, 38,4% nie ogranicza wydatków, 10,1% nie ma zdania, 1,7% nie obchodzi świąt; oszczędzają głównie 25-34-latkowie z dochodem 1000-2999 zł.
LCP Poland z M Core otwiera dzień po dniu dwa M Parki: po wczorajszym debiucie M Park Trzebiatów dziś rusza M Park Racibórz. To już 14. otwarcie M Parku w tym roku.
W III kw. 2025 LPP zwiększyło zyski: EBITDA 1,7 mld zł (+48% r/r), EBIT 1,2 mld zł (+61%), zysk netto 800 mln zł (+39%). To kolejny kwartał wzrostów i dowód stabilnej poprawy efektywności.
Raport Colliers pokazuje, że parki handlowe zdominowały rynek retail w CEE, napędzając nową podaż i transakcje, w tym m.in. sprzedaż 36 obiektów Trei i 10 parków BHM.