komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych w październiku br. obroty były o 4,3% wyższe niż rok wcześniej, zaś odwiedzalność zwiększyła się o 0,4%.
W Outlet Parku otwarta zostanie pierwsza w województwie zachodniopomorskim sala IMAX, oferująca widzom światowy poziom filmowych emocji. Nowa sala w kinie Helios zadebiutuje 12 grudnia.
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce i otworzyła dwa sklepy. 4 grudnia otworzyła sklep w Jędrzejowie, a 9 grudnia w Gdańsku.
Podczas targów #scf2026 spring Redkom Development zaprezentuje rekordowy pakiet nowych projektów parków handlowych. Wiosenne targi odbędą się 24-25 marca 2026 na stadionie Legii Warszawa.
Poczta Polska posiada jedną z największych sieci nieruchomości w kraju, które stają się fundamentem nowej strategii. Poczta Polska otwiera się na komercjalizację niewykorzystywanych powierzchni.
Rybnik, główny ośrodek Subregionu Zachodniego Śląska, to miasto o wysokim potencjale inwestycyjnym. Posiada również rozwinięty rynek handlowy – 73 tys. m² nowoczesnej powierzchni.
Centrum Handlowe Plejada w Sosnowcu wzmacnia ofertę modową. 21 listopada w centrum został otwarty salon Worldbox – multibrandowy koncept Grupy CCC, który zajął lokal o powierzchni 514,58 mkw.
Klienci planują świąteczne zakupy z rozmachem: chętnie obdarowują bliskich i siebie, stawiają na elektronikę i AGD oraz są gotowi wydawać coraz więcej, także powyżej 2000 zł.
MediaMarkt znalazł się wśród laureatów 19. edycji Superbrands 2025, wyróżniającego najsilniejsze marki konsumenckie na rynku. Tegoroczna edycja odbywała się pod hasłem „Dziedzictwo i Przyszłość”.
W Centrum Handlowym Bonarka pojawił się butik marki Lindt & Sprungli. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 80 mkw. W sklepie dostępny jest szeroki asortyment produktów.
Siec Xtreme Fitness Gyms zanotowała jeden z najbardziej dynamicznych miesięcy w swojej historii. W listopadzie otwarto dziewięć nowych klubów, co wyznacza tempo ekspansji rzadko spotykane w branży.
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 6 grudnia 2025 marka zadebiutowała w Koszalinie, otwierając 34 sklep w Polsce.