komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Siec Xtreme Fitness Gyms zanotowała jeden z najbardziej dynamicznych miesięcy w swojej historii. W listopadzie otwarto dziewięć nowych klubów, co wyznacza tempo ekspansji rzadko spotykane w branży.
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 6 grudnia 2025 marka zadebiutowała w Koszalinie, otwierając 34 sklep w Polsce.
Marka Quick-Step otworzyła kolejny nowoczesny Concept Store, poszerzając swoją sieć w Polsce do dziewięciu lokalizacji. Nowy punkt znajduje się w Gdańsku.
Gemini Park Tarnów trafił na planszę miejskiej edycji Monopoly, podkreślając silną więź centrum z mieszkańcami. Tarnowska wersja gry miała premierę 6 grudnia.
1 października w Galerii Westfield Mokotów w Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce butik marki Longines. Lokal o powierzchni 50 mkw. stanowi ważny etap w rozwoju obecności marki na polskim rynku.
W miniony weekend mieszkańcy Zgorzelca mieli okazję uczestniczyć w otwarciu nowego food trucka Carat Kebab, zlokalizowanego vis a vis CH Zgorzelec Plaza. Firma zapowiada już kolejne otwarcia.
Już 18 grudnia w Rzeszowie otworzy się restauracja Burger King® – pierwsza w stolicy Podkarpacia. Z tej okazji marka przygotowała szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych.
Designer Outlet Sosnowiec wzbogacił portfolio najemców o kolejną międzynarodową markę modową – JACK & JONES. W przestronnym lokalu o powierzchni 173,70 mkw. zadebiutował znany brand mody męskiej.
W tym roku na celebrację Wigilii i Bożego Narodzenia w przeliczeniu na jedną osobę, najwięcej konsumentów chce wydać 200-300 zł bądź 400-500 zł – odpowiednio 11,4% i 11,3%.
Parki handlowe zyskują na polskim rynku retail. Niższe koszty budowy i eksploatacji oraz elastyczność w dostosowywaniu konceptu do potrzeb rynku przyciągają coraz więcej kapitału.
Grupa LPP konsekwentnie realizuje strategię rozszerzania działalności zagranicznej. W grudniu marka Sinsay zadebiutowała w Mołdawii. To 45. rynek w portfolio Grupy.
JYSK Polska zakończył rok finansowy 2025 z rekordowym wynikiem 3,1 mld złotych całkowitej sprzedaży. Sieć otworzyła w tym okresie 17 nowych sklepów.