komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Centrum handlowe Kasztanowa rozpoczyna nowy rok od wzmocnienia oferty handlowo-gastronomicznej. Otworzą się dwa nowe lokale: pierwszy w Pile sklep drogerii dm oraz koncept gastronomiczny Pasta Club.
Designer Outlet Warszawa rozwija swoją ofertę z kategorii wyposażenia domu. W listopadzie dołączyła do listy najemców polska marka – Krosno. Nowy salon zajął lokal o powierzchni 116 mkw.
M1 Radom przyciąga nowych najemców. Do grona marek dołączył HalfPrice, a CCC przedłużyło umowę. W sumie nowe i przedłużone kontrakty obejmują ponad 2100 mkw. powierzchni.
Ukazał się listopadowy numer SCF Magazine, który w tradycyjnej, papierowej wersji trafi do ponad 3 tys. Czytelników, a także jest dostępny w wersji elektronicznej.
22 listopada marka BIG STAR otworzyła nowy salon w Olkuszu, w parku handlowym N-Park. Lokal ma powierzchnię 140 metrów kwadratowych i został zaprojektowany w aktualnym koncepcie firmy.
Primark otworzy ósmy sklep w Polsce, który będzie jednocześnie pierwszą lokalizacją marki we wschodniej części kraju. Otwarcie zaplanowano na 5 grudnia w lubelskim centrum handlowym Felicity.
BABA Body & Social Club to kolejna marka, która pojawi się w warszawskim SOHO by Yareal. Autorski koncept treningowy zagospodaruje lokal o powierzchni blisko 230 mkw. na parterze budynku KARDAN.
Tatuum powraca do Manufaktury po 10-letniej przerwie. Butik jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej, pomiędzy sklepami VENEZIA i Kazaar.
Allegro, Rossmann i Empik liderami badania EY-Parthenon. W spożywczych wygrywa Lidl, w RTV/AGD Media Expert. Kluczowe kryterium to zaufanie (14,9%).
Gemini Holding zna przepis na kampanie prosprzedażowe. Podejście zostało docenione przez jury PRCH Retail Awards, które przyznało centrom Gemini Park nagrody w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”
LCP Poland już po raz trzeci w bieżącym roku finalizuje projekt z Refield. W chwili otwarcia Pasażu Bartoszyckiego LCP potwierdziło jego zakup oraz zmianę nazwy na M Park Bartoszyce.
Nowy rozdział Lavard to nie tylko zmiana struktury, technologiczna transformacja. To także nowy dyrektor kreatywny odpowiedzialny za kolekcję męską Lavard - Rafał Czapul.