komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wojciech Buczkowski, Komputronik: wzmacniamy swoją pozycję finansową i konkurencyjną
Grupa Komputronik zakończyła I półrocze 2025/2026 ze wzrostem przychodów do 825 mln zł, poprawą marż i powrotem do dodatniego wyniku operacyjnego, co potwierdza skuteczność realizowanej strategii.
OTO Park Siemianowice ubiega się o BREEAM Excellent
Każda deska użyta w budowie OTO Parku Siemianowice Śląskie ma „paszport” legalnego pochodzenia. Obiekt ma spełnić najwyższe standardy ekologiczne i uzyskać certyfikat BREEAM „Excellent”.
Enata Bread otwiera kolejne dwa lokale Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Enata Bread wzmacnia pozycję swoich marek gastronomicznych. Koncept Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni otworzył dwa nowe lokale – jeden w Krakowie, a drugi w Poznaniu.
Stephen Borchert, Pepco: wyniki lepsze od oczekiwań
Rok transformacji Pepco Group przyniósł wyraźne efekty: przychody sięgnęły 4,5 mld euro, zysk netto wzrósł o niemal 20%, a sieć urosła o 247 sklepów netto do 4 359 placówek w Europie.
x-kom otwiera sklepy w nowym innowacyjnym koncepcie
x-kom wprowadzona nowy koncept sklepów. Otwarty 13 grudnia w Katowicach salon konkuruje z flagship stores globalnych marek, łącząc technologię, architekturę i customer experience
APSYS: Adopt Parfums wybiera Manufakturę na miejsce swego debiutu w Łodzi
Adopt Parfums otworzył swój pierwszy butik w Łodzi. Wybór padł na Manufakturę. To druga lokalizacja marki w Polsce. Butik o powierzchni 40 mkw. znajduje się na poziomie O galerii handlowej.
Anna Amrozy, ECE: Galeria Łódzka wdraża curtural retail experience 2.0
Galeria Łódzka z Teatrem Muzycznym redefiniuje promocję w retailu. Cultural Retail Experience łączy zakupy z kulturą. O projekcie „Mamma Mia! Ale zakupy” opowiada Anna Amrozy, Galeria Łódzka
ESG: JYSK realizuje kluczowy etap strategii klimatycznej
JYSK zaangażował wszystkich dostawców w cele klimatyczne zatwierdzone przez SBTi. Obecnie 94% dostawców, według wielkości emisji, zobowiązało się wprowadzić je do końca 2027/28.
LCP Poland, part of M Core na #scf2026spring pokaże bogate portfolio M Parków
LCP Poland, part of M Core, jest wystawcą #scf2026spring. W 2025 r. jej portfolio przekroczyło próg 100 nieruchomości i otworzyła 14. park handlowy pod M Park.
EPP: Bel-Pol, powiększony Rossmann i CCC w Galerii Olimpia
Galeria Olimpia wzmacnia ofertę wnętrzarską, do grona najemców dołącza Bel-Pol, a Rossmann i CCC przedłużają umowy oraz powiększają i modernizują salony. Łącznie to ok. 2,5 tys. mkw.
Globalworth: Port Royal przedłuża współpracę z Halą Koszyki
Port Royal, jeden z kluczowych konceptów gastronomicznych Hali Koszyki, pozostaje w food hallu na kolejne lata. Obecny od początku, od niemal dekady współtworzy jego unikalną atmosferę i ofertę.
CREAM Property Advisors europejskim partnerem SPERRY
SPERRY ogłosił ekspansję na rynek europejski poprzez nawiązanie współpracy z CREAM Property Advisors. Partnerstwo z CREAM stanowi kamień milowy w globalnej strategii rozwoju sieci SPERRY.




