komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LCP Poland, part of M Core ma już 100 obiektów w portfelu
LCP Poland, part of M Core oficjalnie osiągnął poziom 100 funkcjonujących nieruchomości w swoim portfelu w Polsce. Symbolicznym, bo setnym obiektem okazał się M Park Szprotawa.
[ANALIZA] BNP Paribas Real Estate Poland: nieruchomości komercyjne w trendzie wzrostu
W ciągu 9 miesięcy wartość transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych wyniosła 2,6 mld euro. Rynek wysyła sygnały stabilizacji i zwiastuje ożywienie w końcówce roku.
ALDI ma już 400 lokalizacji na rynku polskim
26 listopada sieć ALDI otworzyła 400. sklep w Polsce. Świętowanie tego wyjątkowego jubileuszu przypadło na Tarnobrzeg. Sieć jeszcze w tym roku planuje otwarcie kilkunastu kolejnych placówek.
Klienci Browarów Warszawskich mają aplikację mobilną
Browary Warszawskie wprowadzają aplikację mobilną dla odwiedzających. Łatwa w obsłudze apka jest przewodnikiem informacyjnym, a zarazem platformą lojalnościową, nagradzającą gości.
Kolporter inwestuje w modernizację saloników
III kw. przyniósł Kolporterowi kolejny etap rozwoju. W tym okresie na mapie Polski pojawiło się cztery nowe saloniki, natomiast pięć istniejących punktów zostało poddanych rebrandingowi.
Marka Agata umacnia pozycję na Kielecczyźnie
Marka Agata otworzyła kolejny, trzeci już sklep małego formatu zlokalizowany w galerii handlowej. Nowy punkt znajduje się na terenie Galerii Korona w Kielcach. Jego powierzchnia to 250 mkw.
Pako Lorente inwestuje w salony w nowym koncepcie
Pako Lorente nie tylko otwiera nowe, ale modernizuje istniejące do najnowszego konceptu marki. salony. Tym razem dla klientów dostępny salon w nowej odsłonie w galerii Posnania.
[RAPORT] Cushman & Wakefield : pokolenie 40+ zmienia strategie centrów handlowych
Zmiany demograficzne kształtują strategie centrów handlowych. Raport C&W wskazuje, że pokolenie 40+ staje się kluczową grupą, wymagającą nowego podejścia w komunikacji i doświadczeniach zakupowych.
Globalworth: Hala Koszyki trzykrotnie z tytułem Superbrands
Hala Koszyki po raz trzeci z rzędu została uhonorowana godłem Superbrandsj. Food hall został nagrodzony na podstawie opinii konsumentów oraz rekomendacji Rady Marek Superbrands.
Mex Polska planuje co najmniej sześć otwarć rocznie
Mex Polska S.A. osiągnęła po III kw. skonsolidowane przychody na poziomie 93,3 mln zł, co oznacza wzrost o 17% rok do roku. Przychody przekroczyły 36,9 mln zł.
[RAPORT]: nowa era lojalności w e-commerce
Lojalność w e-commerce słabnie: powtarzalne zakupy wynikają głównie z przyzwyczajenia, braku alternatywy i promocji. Klienci są coraz bardziej wymagający, a ulubione marki oceniają tylko na 7/10.
EPP: marka Rituals Cosmetics wzmacnia ofertę Galerii Sudeckiej
Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka stale powiększa grono najemców. Do ich grona dołączyła marka Rituals Cosmetics, otwierając 26 listopada butik o powierzchni 171,07 mkw.



