komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę fashion
Na początku sierpnia w Galerii Pomorskiej został otwarty dla klientów salon Volcano. Jest to jedyny w Bydgoszczy sklep tej polskiej marki. Salon zajął powierzchnię ponad 160 mkw.

Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję sieci Xtreme KiDS
26 lipca w Nowym Sączu została otwarta nowa sala zabaw Xtreme KiDS. To kolejna lokalizacja w dynamicznie rosnącej sieci, który łączy misję społeczną z przyszłościowym modelem biznesowym.

Sieć Kaufland inwestuje w zrównoważony rozwój
Kaufland intensyfikuje działania na rzecz ekologii, modernizując instalacje chłodnicze w swoich sklepach. Do tej pory sieć wdrożyła ekologiczne zmiany już w 76 placówkach na terenie całego kraju.

Esotiq & Henderson z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w Internecie
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu przezEsotiq & Henderson S.A. wyniosły około 36 mln zł. Były wyższe o ok 9 proc. od przychodów uzyskanych w lipcu 2024 r.

Apart umacnia swoją pozycję na rynku polskim
Marka Apart otworzyła nowy salon w Toruniu. Na ponad 200 mkw., prócz wysokiej jakości biżuterii, znajduje się punkt sprzedaży stacjonarnej eSklepu Mennica.apart.pl.

Dariusz Miłek, CCC: w 2025 roku planujemy otworzyć aż 350 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej
Grupa CCC w Q2 odnotowała historycznie najwyższy wynik EBITDA w pojedynczym kwartale (481 mln PLN). Okres ten był czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +17% rdr.

Mallson: Iława – trwa rozbudowa Era Park Handlowy!
Era Park Handlowy Iława był pierwszym parkiem handlowym w regionie. Trwa jego rozbudowa, w wyniku której swoje pierwsze w mieście sklepy otworzą: TEDi oraz Worldbox.

APSYS: wzmacnia ofertę gastronomiczną Manufaktury o kuchnię polsko-żydowską
Manufaktura nieustannie urozmaica ofertę gastronomiczną. Na kulinarnej mapie kompleksu pojawiła się nowa restauracja serwująca kuchnię polsko-żydowską- uKALMANA.

Park handlowy BIG Piła z pozwoleniem na budowę – kolejne marki dołączają do projektu
Regionalny park handlowy BIG Piła uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Do grona najemców projektu o łącznej powierzchni 38,000 mkw GLA dołączają kolejne marki – w tym drogeria dm.

Mocny zespół Action na targach #scf2025fall
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli sieci Action. Mocno reprezentowany będzie dział Acquisition. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.

[RAPORT] CBRE: rynek handlowy rośnie w małych miastach
W budowie znajduje się 599,5 tys. mkw. powierzchni, z której ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości. W I połowie br. do Polski weszły kolejne marki, m.in. Guess Jeans z USA,

Enata Bread otwiera kolejny lokal Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w stolicy Dolnego Śląska
Enata Bread kontynuuje ekspansję swojego konceptu Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Kolejny lokal został otwarty we Wrocławiu. Do listy 17. piekarnio-kawiarni w tym miesicie dołączyła kolejna.