komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

ESG: NEPI Rockcastle działa w obszarze recyklingu
W 2023 roku centra handlowe NEPI Rockcastle w Polsce poddały recyklingowi 3 106 Mt odpadów, co stanowi to 48 proc. wszystkich wytwarzanych odpadów.

Hebe otwiera trzy drogerie w jeden dzień
15 marca odbyło się otwarcie nowych drogerii Hebe zlokalizowanych w CH Atrium Reduta, CH Dekada Grójec oraz w parku handlowym M Park w Świdniku.

Grupa Eurocash usprawnia obsługę 8 tys. sklepów
Innowacyjna Platforma Handlu będzie obsługiwać i rozwijać ofertę komercyjną M/platform dla prawie 8 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash.

Tylko 30 proc. kupujących online Polaków robi zakupy w zagranicznych e-sklepach
Najnowsze badanie UCE RESEARCH wykazało, że e-zakupy poza Polską robi 33,2% ankietowanych. Wynik ten nie zmienia się, mimo obserwowanego boomu na serwisy, jak AliExpress czy Temu.

ESG: JYSK organicza swój wpływ na środowisko
JYSK wdraża nowe inicjatywy w zakresie produkcji i pakowania, które zmniejszają zużycie aluminium o 22 tony i wymaganą przestrzeń ładunkową odpowiadającą 40 kontenerom rocznie.

LUSH wybiera Manufakturę dla swojego trzeciego sklepu w Polsce
Lush kontynuuje rozwój na polskim rynku, otwierając swój trzeci sklep. Będzie to pierwszy sklep znajdujący się poza stolicą. Na jego lokalizację marka wybrała Manufakturę w Łodzi.

Mallson: W Kosakowie koło Gdyni powstanie Era Park Handlowy
Sieć obiektów Era Park Handlowy wzbogaca się o kolejną inwestycję. Rozpoczęły się już przygotowania do realizacji nowoczesnego projektu o charakterze handlowo-usługowym w Kosakowie k. Gdyni.

Mohito trzecią marką LPP debiutującą we Włoszech
Zaledwie półtora roku po debiucie Mohito w kanale online we Włoszech, polski producent odzieży podjął decyzję o otwarciu tam również salonów stacjonarnych marki.

Inditex ma ponad 10-procentowy wzrost sprzedaży
W 2023 sprzedaż Grupy Inditex wzrosła o 10,4%, osiągając 35,9 miliarda euro. Wzrost osiągnięto rozwój zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online

Action podsumowuje sprzedaż w roku 2023
Grupa Action szacuje przychody ze sprzedaży w 2023 oku. na 2,51 mld zł, a zysk netto na 36,8 mln zł Rok wcześniej, w 2022 r., przychody wyniosły 2,37 mld zł, a zysk netto 48,97 mln zł.

Decathlon wdraża nową, globalną strategię
Decathlon przyjmuje globalną strategię, która obejmuje poprawę doświadczeń klientów, silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ogólną modernizację firmy.

Allegro planuje uruchomić platformy sprzedażowe na kolejnych rynkach w regionie CEE
Allegro planuje w ciągu 2 lat uruchomić platformy we wszystkich 5 krajach, w których działała Grupa MALL, czyli po Czechach i Słowacji także w Chorwacji, na Węgrzech i w Słowenii.