

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Należąca do EPP Galeria Echo uzupełniła swoją ofertę modową dla mężczyzn i osób aktywnych fizycznie. Nowe salony w kieleckim centrum otworzyły: znany z ponadczasowych garniturów Sunset Suits oraz Regatta Great Outdoors.
CPI Property Group (CPIPG) pokazuje bardzo dobre wyniki najmu w segmencie retail za 2023 rok. Firma zarządza dwoma portfelami nieruchomości handlowych – własnym oraz IMMOFINANZ. Portfolio assetów to ponad 272 000 m kw. powierzchni.
W 2023 r. stwierdzono ponad 40 tys. przestępstw kradzieży w sklepach. Tak wynika z danych Komendy Głównej Policji. Oznacza to wzrost o 22,2% w stosunku do 2022 r. Dodatkowo ujawniono blisko 279 tys. wykroczeń kradzieży.
Elektrownia Powiśle jest w finale MIPIM Awards 2024 jako jedyny projekt z Polski i CEE. Inwestycja zrealizowana przez Tristan Capital Partners i White Star Real Estate została nominowana w kategorii „Best Urban Regeneration Project”.
Smart Park Węgrów to park handlowy, którego otwarcie jest planowane jeszcze w tym roku. Jego budowa przebiega zgodnie z harmonogramem. Projekt będzie miał prawie 7 tys, m.kw. powierzchni. Inwestor zapowiada kolejne podobne inwestycje.
Otwieramy sklepy w całej Polsce, zarówno w dużych miastach, jak i w małych, schodząc nawet do miast o wielkości 6-7 tysięcy mieszkańców. Chcemy być obecni jak najbliżej naszych klientów - mówi Piotr Padalak, Dyrektor Generalny JYSK Polska
VRG podjęła decyzję o odwołaniu strategii grupy kapitałowej na lata 2023-2025. Decyzję podjęto na podstawie analizy m.in planowanego wzrostu przychodów grupy i operacyjnych źródeł ich generowania.
Marka Rituals Cosmetics otwiera kolejny sklep, tym razem w Opolu. Będzie to pierwszy salon w tym mieście i 40. w kraju. Na powierzchni prawie 94 m2 odwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z produktami z portfolio marki.
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.
ORLEN Paczka zamknęła miniony rok z 70-procentowym wzrostem wolumenu dostarczonych paczek. O prawie 240 procent wzrosła liczba dostaw do automatów paczkowych. To efekt m.in. bardzo dynamicznego rozwoju sieci automatów.
Od nowego roku sklepy spożywcze i punkty gastronomiczne mają obowiązek przyjmowania od klientów opłat za pudełka czy kubki plastikowe jednorazowego użytku. Carrefour odnotował skokowy wzrost zakupów do własnych pojemników.
Należące do VIA Outlets Wrocław Fashion Outletpo raz kolejny wsparło program „Zielony Mecenat” Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Centrum przekazało 45 000 zł na posadzenie 15 drzew i ich pielęgnację.