

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Realizując warunki umowy przedwstępnej dotyczącej Arkad Wrocławskich w tym roku skupimy się na przygotowaniu sprzedaży. Dążymy do finalizacji transakcji do końca sierpnia 2025 r. - mówi Paweł Ruszczak, wiceprezes zarządu Develii.
W kinie Helios w Aura Centrum Olsztyna udostępniono nowe sale w koncepcie Dream. Wyróżniają się nowoczesnym designem, są wyposażone w wygodne, skórzane fotele z regulacją siedzeń, wyznaczają nowe standardy odbioru filmu w kinie.
Według Inquiry 4 na 10 Polaków popiera ideę zakazu, a kolejne 37% wypowiada się na jego temat negatywnie. Dla porównania, w 2020 roku odsetek pozytywnych opinii wynosił jedynie 27%, a negatywnych aż 57%
Nasz priorytet obecnie to Kraków, Katowice wraz z okolicznymi miastami, oraz ewentualnie inne miejsca na trasie z Warszawy takie jak Łódź czy Częstochowa - mówi Łukasz Kuczyński, Dyrektor Generalny sieci "Dobra Buła"
Przez ostatnie dwanaście miesięcy centra handlowe Klépierre realizowały swoją strategię rozwoju i powiększyły portfolio o kolejne marki. W 2023 roku w galeriach pojawiły się nowe sklepy i punkty usługowe z branży mody, sportu i gastronomii.
Science Point LAB, czyli centrum eduzabawy, po raz trzeci zawitało do Gemini Park Bielsko-Biała. Na realizację projektu o wartości ponad 360 tys. zł, Gemini Park wraz z Uniwersytetem Bielsko-Bialskim pozyskali grant w wysokości 305 tys. zł
Polska marka Puccini otwiera obecnie tylko salony własne. Strategia firmy zakłada otwieranie sklepów w miastach mających powyżej 300 tys. mieszkańców. Puccini bierze pod uwagę tylko lokalizacje w centrach handlowych.
24 stycznia w galerii Bonarka został otwarty pierwszy w Krakowie, a dziesiąty w Polsce stacjonarny sklep JD Sports. Salon JD Sports w Bonarce ma 397 mkw. powierzchni i znajduje się na poziomie +1.
IKEA planuje na stałe obniżyć ceny 50 proc. swojego asortymentu. Średnio obniżki wyniosą 19 proc., co oznacza, że tysiące produktów wróci do poziomu cen sprzed pandemii. To największa taka inwestycja w historii firmy w Polsce.
Infrastruktura retailowa już jest, będzie tylko nieznacznie uzupełniana czy modyfikowana. Kluczowe teraz będzie sprawne zarządzanie rynkiem - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu, Dekada S.A.
Jak przewiduje Cushman & Wakefield w swoim najnowszych raporcie „Trends Radar”, w 2024 roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce będzie kształtować się w dużej mierze pod wpływem wzmożonej presji regulacyjnej związanej z ESG.
Drogerie Jawa, poszerzyła zasięg sklepów stacjonarnych i otworzyła salon sprzedaży w Lipsku (woj. mazowieckie). Styczniowa inauguracja, to pierwsze z zapowiadanych na ten rok dwunastu otwarć w roku 2024.