

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
ALDI Polska kontynuuje rozwój swojej infrastruktury logistycznej. W Emilianowie powstaje trzecie centrum dystrybucyjne. Magazyn o powierzchni 43 000 mkw. zostanie oddany do użytku w I kw. 2026 r.
Zdaniem ZPPHiU tzw. zielone inwestycje zwiększają wartość centrów handlowych i ułatwiają ich właścicielom pozyskiwanie kredytów. Zatem koszty takich inwestycji powinni pokrywać właściciele obiektów.
Berlin Döner Kebap nie zwalnia tempa. W kwietniu sieć otworzyła swoją 79 restaurację, tym razem w malowniczym Rewalu – przy ul. Westerplatte 11.
8. maja dm otworzy nowy sklep w Krakowie. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 370 mkw. Będzie to 5. drogeria dm w Krakowie, 14. w województwie małopolskim i 56. w Polsce.
Wynik 2024 r. wykazał powrót do stabilizacji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Całkowity wolumen transakcji przekroczył dwukrotność wyniku z 2023 r., potwierdzając ożywienie na rynku.
Przybywa najemców M1 Zabrze, centrum handlowego zarządzanego przez EPP. Rossmann Polska wrócił w nowym, większym formacie, oferując jeszcze wygodniejsze zakupy. Tuż obok zadebiutował Reporter.
LPP rozwija sieć sklepów Sinsay. 29 kwietnia został otwarty nowy salon marki w Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu. Ma on powierzchnię 1 300 mkw.
Galeria Łomianki jako pierwsza w portfolio Nhood Services Poland otrzymała certyfikat OBIEKT BEZ BARIER. Przyznawany jest miejscom spełniającym najwyższe standardy dostępności architektonicznej,
Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, lecz również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz.
W ramach IV edycji Festiwalu „Pełnia Życia”, organizowanego przez Fundację „Dom w Łodzi”, spotkania odbyły się w CH Tulipan. Organizatorzy mogli przybliżyć uczniom świat osób z niepełnosprawnościami.
Zalando osiągnęło dobre wyniki w pierwszym kwartale, przyspieszając wzrost i poprawiając rentowność Firma będzie nadal inwestować w przyszłe możliwości rozwoju.
W kwietniu oferta HOMEPARK Rawa została rozszerzona o nowe, sezonowe stoisko rowerowe. Jest ono zlokalizowane przed salonem marki Media Expert. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty rowerów.