[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
21 i 22 marca łodzianki w wieku 18-35 lat będą mogły skorzystać z przesiewowych badań USG w Centrum Handlowym Tulipan. To pierwsza edycja ogólnopolskiej akcji w łódzkim centrum.
Wolumen inwestycji na polskim rynku nieruchomości w ub.r. osiągnął wartość 4,8 mld EUR. Dominującymi rynkami pod względem wolumenu transakcji były rynki biurowy i handlowy.
Na początku marca otwarto w Elblągu klub fitness sieci Zdrofit – pierwszy w tym mieście i jednocześnie 33. w północnej Polsce. Ma powierzchnię prawie 1,2 tys. mkw.
Port Łódź obchodzi swoje 15-lecie. Od otwarcia w 2010 roku centrum odwiedziło ponad 80 milionów klientów. Odwiedzalność w minionym roku wzrosła o 5%, a powierzchnia najmu zwiększyła się o 4 000 mkw.
LCP Properties zakupił od Rock Capital funkcjonujący niespełna dwa lata park handlowy Rock Park Radom. Nieruchomość z łącznie 3.400 mkw. GLA, z sześcioma najemcami, jest w 100% wynajęta.
Orlen jest wśród wystawców wiosennej edycji targów SCF Spring. Firma pokaże ORLEN Charge, czyli ogólnodostępną sieć ładowania samochodów elektrycznych.
Jula otworzy swój 24. sklep w Polsce. Nowa placówka zostanie otwarta 27 marca w Pasażu Górczewska. Będzie mieć 2 200 mkw. powierzchni i 1 725 mkw. powierzchni sprzedaży.
Łódzka Fuzja aż w dwóch kategoriach zdobyła prestiżowe nagrody MIPIM Awards. Otrzymała je w kategorii Best Urban Regeneration Project oraz Special Jury Award.
Grand Optical, marka należąca do grupy EssilorLuxottica, oficjalnie wkracza na rynek, zastępując dotychczasowe Trendy Opticians. Pierwszy salon Grand Optical został otwarty 12 marca w Manufakturze.
Wybór miejsca, gdzie Polacy robią zakupy, wynika z różnych czynników – od obaw o bezpieczeństwo po chęć oszczędzania i wygodę. Aż 45 proc. badanych wybiera sklepy stacjonarne w obawie o swoje dane.
Zalando od początku marca wprowadza w naszym kraju darmowy program Plus, który nagradza aktywność użytkowników. Wprowadzenie Zalando Plus to wyraźne wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.
POLOmarket zakończył kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Głogowie. Został dostosowany do najnowszego konceptu inwestycyjno-handlowego POLOmarketu.