komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[RAPORT]: sieci convenience stają się pierwszym wyborem w codziennych i szybkich zakupach
W II kwartale największy skok rdr. ruchu klientów – o 6,6% – zanotowały sklepy typu convenience. Zwiększyła się także częstotliwość zakupów we wszystkich formatach, zwłaszcza w sklepach convenience.

Domoteka ma coraz dłuższą listę najemców
DOMOTEKA rozwija portfolio marek. Nowym najemcą zajmującym ponad 100 mkw. powierzchni, który wzmocni ofertę jest Pino Küchen, marka specjalizująca się w funkcjonalnych zabudowach kuchennych.

W pierwszym półroczu Action otworzył 125 nowych obiektów
Action odnotował wzrost sprzedaży netto o 7,3 miliardów euro w pierwszym półroczu, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z 2024 r. Action otworzył 125 nowych obiektów.

LPP umacnia pozycję marki Sinsay w Chorwacji
W strategii LPP kluczową rolę odgrywa dynamiczny rozwój marki Sinsay – otwarto właśnie 60. lokalizację w Chorwacji. Ekspansja w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej to istotna część strategii.

ESG: Globalworth wdraża system do monitorowania odpadów
Globalworth Poland wdrożył w 11 budynkach, w tym również w dwóch typu mixed-use, system systemu WasteTracker. Dane z I kw. br. obrazują również jego praktyczne zastosowanie przez najemców.

Womak pokaże na #scf2025fall jak rozwija lokalną ofertę handlowo‑usługową na Swojczycach
Womak Holding prowadzi we Wrocławiu wieloetapową inwestycję. Jeszcze w br. zakończy się budowa drugiego budynku w sąsiedztwie parku handlowego Swoja Olimpia, trwają też prace nad kolejną fazą projektu

POLOmarket stawia na modernizację sklepów
POLOmarket zakończył kolejną inwestycję. 24 lipca został otwarty zmodernizowany sklep w Byczynie. Obiekt przeszedł modernizację zgodną z najnowszym konceptem handlowo-inwestycyjnym sieci.

Portfolio Mex Polska powiększyło się w tym roku o pięć nowych lokali
Mex Polska spodziewa się, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży gastronomicznej w I półroczu wyniosą 56,3 mln zł. Oznacza to wzrost o 14,7% rr. Od początku roku grupa otworzyła pięć nowych lokali.

Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 24 lipca br. zadebiutowała w Wołominie. Jest to 33. lokalizacja marki w Polsce.

ESG: Tchibo stawia ambitne cele cele klimatyczne w swojej strategii
Tchibo ogłosiło nową strategię klimatyczną, zakładającą osiągnięcie zerowej emisji netto w zakresie gazów cieplarnianych do 2045 roku. Działania korzystne dla klimatu obejmują cały łańcuch dostaw.

[ANALIZA] UCE RESEARCH: sieci handlowe robią coraz więcej promocji
W I półroczu br. sieci handlowe w Polsce zrobiły w sumie blisko 620 tys. promocji, czyli o 14,5% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Największy skok rdr. zrobiły sieci cash&carry – o 37,7% rdr.

EPP: Rituals Cosmetics w gronie najemców Galerii Echo
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. 6 sierpnia na poziomie 0 swój salon otworzy Rituals Cosmetics.