komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dawny obiekt Tesco w Chełmie zostanie poddany gruntownej przebudowie. Zakończenie prac i otwarcie nowej Galerii Lwowskiej planowane jest na połowę roku 2026.
Do grona najemców CH Plejada dołączył Worldbox. Jeszcze w tym roku otworzy salon o powierzchni ponad 500 mkw. Kolejne rozmowy odnośnie komercjalizacjo obiektu będą prowadzone podczas #scf2025fall.
Oferta kulinarna gdańskiej Hali Targowej nabiera docelowego kształtu. Rewitalizująca obiekt firma Apsys kończy proces komercjalizacji obiektu.
Analiza CBRE za I poł. roku: sektor detaliczny w dobrej kondycji. Parki handlowe dominują frekwencją, a centra handlowe notują wysoki wzrost sprzedaży.
Sieć Rituals umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 17 września otworzyła pierwszy sklep w Elblągu. Zlokalizowany jest na na poziomie 0 Centrum Handlowego Ogrody.
Grupa InPost stawia na dalszy rozwój innowacyjnych usług finansowych InPost Pay. Łukasz Dziekan został mianowany na stanowisko Financial Services Business Director.
Kaufland rozwija obecność marki Parkside. W wybranych marketach pojawiają się specjalne strefy shop-in-shop – odrębne przestrzenie z szeroką ofertą Parkside.
Popeyes wchodzi na kolejny poziom rozwoju w Polsce. Obecnie sieć liczy 20 restauracji i konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji. Planuje otwarcie kolejnych siedmiu lokalizacji.
Na targach #scf2025fall po raz pierwszy w gronie wystawców obecna będzie firma Giftify. To wyspecjalizowany partner w zakresie kart podarunkowych dla centrów i parków handlowych.
13 września zostały otwarte dwa stołeczne sklepy MR.DIY – pierwszego w parku handlowym Zielony Targówek oraz największego w Polsce w Galerii Młociny. Tym samym sieć posiada już 4 sklepy w Warszawie.
Refield zainwestuje w Leżajsku. Powstanie tam Pasaż Leżajski – nowoczesny park handlowy z czterema budynkami o łącznej powierzchni ponad 11 000 m² GLA.
Zakończyła się przebudowa sklepu IKEA w Krakowie. Łącznie przearanżowano blisko 12 000 mkw. powierzchni. Najbardziej spektakularną metamorfozę przeszedł tzw. showroom.