komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Focus Park kończy 18 lat i zaprasza rybniczan do wspólnego świętowania. Z okazji jubileuszu centrum przygotowało loterię z wyjątkowymi nagrodami. Do wygrania jest m.in. nowoczesny Fiat 600 hybrid.
W ramach nowej globalnej strategii JYSK planuje zainwestować 2 mld DKK w rozwiązania IT oraz skupić się na otwieraniu nowych sklepów na istniejących rynkach i w dużych metropoliach.
DOMOTEKA konsekwentnie rozwija portfolio marek. Ostatnio mapa handlowa obiektu wzbogaciła się o sklep marki RAMARO. Salon o powierzchni blisko 300 mkw. zawitał na pierwsze piętro DOMOTEKI.
Zmienia się mapa handlowa Warszawskie Westfield Mokotów. W ostatnich tygodniach trzy marki – ANIA KRUK, Lilou oraz pierwszy flagowy TOUS w Polsce – zaprezentowały swoje salony w nowej odsłonie.
DOUGLAS kontynuuje ekspansję swojej sieci perfumerii, umacniając obecność w strategicznych lokalizacjach handlowych w kraju. 3 września marka otworzyła perfumerię w Fashion Outlet we Wrocławiu.
Hala Targowa w Gdańsku przechodzi właśnie rewitalizację, aby stać się pulsującą miejską przestrzenią, w której unikalne doświadczenia kulinarne spotkają się z bogatą ofertą kulturalną.
Lidl Polska zapowiada dynamiczny rozwój sieci. W przyszłym roku planowane jest otwarcie ponad 50 nowych sklepów, a podobne tempo ma być utrzymane także w kolejnych latach.
PKP modernizuje dworce w nowoczesne, komercyjne przestrzenie. Podczas #scf2025fall odwiedzający poznają aktualną ofertę najmu z portfolio PKP.
Na targi #scf2025fall przybędzie 12 przedstawicieli działu leasingu firmy Apsys. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Marka odzieży dżinsowej Lee Cooper znacząco rozszerzyła swoją obecność w FACTORY Annopol, podwajając powierzchnię sklepu ze 170 mkw. do 340 mkw. Jest to największy sklep tej marki w Europie.
Usytuowanie naszych maszyn w pobliżu obiektów handlowych przyciąga dodatkowy ruch, co przekłada się na korzyści dla najemców i lokalnych sklepów - mówi Wojciech Oksiński, InPost.
Popeyes kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Kraków dołączył do kulinarnej mapy świata Popeyes. 4 września wystartowała pierwsza w mieście, a dziewiętnasta w Polsce, restauracja tej sieci.