

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Z dniem 6 marca sklepy Komfort S.A. wkroczyły w nowy etap swojego rozwoju. Konrad Jezierski, dotychczasowy członek zarządu i Omni-Sales Director, objął stanowisko prezesa zarządu.
W lipcu 2022 roku Grupa XXXLutz nabyła 50% udziałów w Grupie BRW. Obecnie nabyła pozostałe 50%, tworząc podstawę dla pozytywnej przyszłości Grupy BRW.
W ub.r. odnotowano wzrosty rdr. ruchu i liczby unikalnych klientów w sklepach convenience – o 14,2% i 2,6%, a także w hipermarketach – o 7,1% i 2%. Z kolei spadki były w supermarketach i dyskontach.
W 2024 liczba stacji ładowania Enefit podwoiła się, osiągając 575 punktów ładowania. W ramach sieci Enefit działa już 70 ładowarek w Bielsku-Białej, Zabrzu i Gliwicach.
Grupa CCC nie tylko otwiera nowe salony, ale i modernizuje te istniejące. W nowocześniejszej odsłonie powrócił salon marki CCC w Galerii Tomaszów. Zajmuje powierzchnię 770 mkw.
Grupa Pepco zapowiada koncentrację na marce Pepco jako motorze napędowym zysków Grupy. Planuje również odejście od FMCG, dzięki oddzieleniu Poundland od Grupy i potencjalną sprzedaż.
Wzorcownia wzmacnia współpracę z Grupą LPP. Dotychczasowe umowy z centrum handlowym przedłużyło 5 marek, w tym Reserved, Cropp i House. Najemcy z Grupy LPP zajmują we Wzorcowni ponad 3 000 mkw.
Polacy coraz bardziej dbają o zdrowie i aktywność fizyczną, a kluby fitness stają się naturalnym elementem ich codziennych nawyków. Jednak dostępność klubów fitness wciąż nie jest równomierna.
MSU Cleaining będzie po raz pierwszy wystawcą targów SCF, których najbliższa edycja odbędzie się w kwietniu tego roku na stadionie Legii Warszawa. Weźmie w nich udział 4 przedstawicieli firmy.
Obiekty handlowe – zwłaszcza te małe i średnie – muszą dostosowywać się do nowych realiów, które wymagają jednoczesnej optymalizacji kosztów - mówi Marek Olszewski, Schneider Electric.
PRCH, PINK oraz RICS zaprezentowały publikację poświęconą tematyce zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości komercyjnych. Analizuje bieżące wyzwania, z jakimi mierzy się rynek w związku z ESG.
Na mapie Tarnobrzega pojawił się sklep budowlano-dekoracyjny pod szyldem Leroy Merlin. Jest to 81. sklep Leroy Merlin w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa sklepu to ponad 8 000 mkw.